anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wypłaty środków po sprzedaży na Allegro Lokalnie

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:116945178
#2 Obserwator#

Dzień dobry,

miałem wcześniej zablokowane konto. Otrzymałem jednak wiadomośc o jego pełnym odblokowaniu, mam także w pełni aktywne i sprawdzone konta do wypłat PayU oraz Przelewy24 - niestety mimo to nadal nie posiadam aktywnego przycisku "wypłać dostępne środki" - podejrzewam, że może po prostu system nie odblokował tego po prostu po odblokowaniu (wiadomo, zdarza się - nie chce tutaj strzelać) - sprawa nie jest jakoś bardzo pilna - natomiast proszę o pomoc pracowników Allegro 🙂 .

 

Pozdrawiam serdecznie,

Łukasz! @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:116945178 Poprosiłam o weryfikację tej sprawy. Wrócę tutaj, kiedy będę wiedzieć więcej.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Client:116945178
#2 Obserwator#

Dzień dobry,

super! Zatem czekam! 🙂

Pozdrawiam!

oznacz moderatorów
Client:116945178
#2 Obserwator#

Dzień dobry,

temat rozwiązany - do zamknięcia 🙂 .

Pozdrawiam!

oznacz moderatorów