Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie mam problem gdyż wczoraj sprzedałam przedmiot i otrzymałam zapłatę co zrealizowałam natychmiast wypłatę na swój rachunek po przez payU później otrzalam kolejna zapłatę środki widnieją jako dostępne lecz nie mogę zlecić wypłaty gdyż jest szare po @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ le
Na maila żadnego powiadomienia nie przyszłali?
Nie tylko jedno ze została zrealizowana wypłata pierwsza a potem już nie mogłem zrobić kolejnej
Dziwne taka blokada po aktywacji konta ale przed pierwszą wypłatą na 24h to normalne. Po wypłacie to już normalne nie jest. A przy blokadach rozsyłają maile. Zawołajmy kogoś co może czegoś się dowiedzieć. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Aleksandrazygmun Twoje konto zostało zablokowane i dlatego możliwość wypłaty jest niedostępna. Tę kwestie może wyjaśnić tylko Dział bezpieczeństwa, więc napisz proszę do nas za pomocą tego formularza.