anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zamówienia w menagerze paczek Inpost.

liegmann2
#9 Pomysłodawca#

Do tej pory nie było problemów (8 miesięcy) wszystkie zamówienia znajdowałam w "menagerze paczek" - (przez "import allegro inpost"). Dziś po raz pierwszy, nie widzę zamówienia. Czytałam w "Gadane" kilka wątków - żaden nie dotyczy mojego przypadku - proszę Moderatora @ko_alka @la_nika  @w_kiwi o sprawdzenie tej oferty:

https://allegro.pl/oferta/klocki-cobi-5738-nowe-b-24-liberator-mk-iii-edycja-limitowana-bombowiec-15...

Paczkomaty Inpost.

nr zamówienia 15589151190

Dziękuję.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@liegmann2 Czy na pewno w Managarze Paczek Inpost wyszukujesz właściwy typ paczki? Widzę, że klient wybrał Paczkomaty Inpost, a nie Allegro Paczkomaty InPost.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

liegmann2
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za sugestię. W okienku "typ przesyłki" wrzuciłam WSZYSTKIE, czy wtedy nie powinno mi to zamówienie wyskoczyć?

 

Dziś rano mam kolejne zamówienie i znowu nie widzę go w menadżerze :/.

 

Co mogę zrobić, jeśli kupujący wybrał Paczkomaty InPost a nie Allegro Paczkomaty?

Dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@liegmann2 Poprzez opcję importu z Allegro wyszukasz tylko przesyłki z przedrostkiem Allegro w nazwie. Sprawdź czy przy zaznaczeniu opcji jak na zrzucie widzisz przesyłki do paczkomatów w standardowej cenie.

nat_not_0-1715338393277.png

 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

liegmann2
#9 Pomysłodawca#

Niestety nic. Nie mam już wyświetlanych 2 zamówień 😕

Czy ktoś może mi pomóc to rozwiązać ?

Drugie zamówienie jest do Allegro Paczkomaty Inpost (czyli tak jak zawsze wszystko się pokazywało do tej pory)

oznacz moderatorów

liegmann2
#9 Pomysłodawca#

15447077092

to nr drugiego zamówienie.

 

Trochę obciach, że ludzie będą musieli czekać 😕

oznacz moderatorów

liegmann2
#9 Pomysłodawca#

Wgrało się! to drugie zamówienie! ufff! ale tego pierwszego nadal nie ma i tak jak Pani sugerowała, Paczkomaty Inpost też tego nie widzi. 😞

oznacz moderatorów

liegmann2
#9 Pomysłodawca#

A jeśli zrobiłam błąd i zamiast Allegro Paczkomat, wybrałam (sam) Paczkomat i klient nie miał innej opcji tylko to wybrać? To czy można to jakoś naprawić? Chyba wyślę po prostu jako normalna paczka (nie przez allegro). Taka nauczka - wybrałam złą opcję przy tworzeniu cennika 😕 i to właśnie tylko przy tej aukcji.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@liegmann2 Przykro mi, ale jeśli zamówienie zostało już opłacone, to nie ma możliwości, by to zmienić. Jedyną opcją jest anulowanie zamówienia i złożenie go ponownie. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

liegmann2
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję.

Najważniejsze, że już wiem w czym tkwił błąd.

oznacz moderatorów