Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Do tej pory nie było problemów (8 miesięcy) wszystkie zamówienia znajdowałam w "menagerze paczek" - (przez "import allegro inpost"). Dziś po raz pierwszy, nie widzę zamówienia. Czytałam w "Gadane" kilka wątków - żaden nie dotyczy mojego przypadku - proszę Moderatora @ko_alka @la_nika @w_kiwi o sprawdzenie tej oferty:
Paczkomaty Inpost.
nr zamówienia 15589151190
Dziękuję.
@liegmann2 Czy na pewno w Managarze Paczek Inpost wyszukujesz właściwy typ paczki? Widzę, że klient wybrał Paczkomaty Inpost, a nie Allegro Paczkomaty InPost.
Dziękuję za sugestię. W okienku "typ przesyłki" wrzuciłam WSZYSTKIE, czy wtedy nie powinno mi to zamówienie wyskoczyć?
Dziś rano mam kolejne zamówienie i znowu nie widzę go w menadżerze :/.
Co mogę zrobić, jeśli kupujący wybrał Paczkomaty InPost a nie Allegro Paczkomaty?
Dziękuję za pomoc.
@liegmann2 Poprzez opcję importu z Allegro wyszukasz tylko przesyłki z przedrostkiem Allegro w nazwie. Sprawdź czy przy zaznaczeniu opcji jak na zrzucie widzisz przesyłki do paczkomatów w standardowej cenie.
Niestety nic. Nie mam już wyświetlanych 2 zamówień 😕
Czy ktoś może mi pomóc to rozwiązać ?
Drugie zamówienie jest do Allegro Paczkomaty Inpost (czyli tak jak zawsze wszystko się pokazywało do tej pory)
Wgrało się! to drugie zamówienie! ufff! ale tego pierwszego nadal nie ma i tak jak Pani sugerowała, Paczkomaty Inpost też tego nie widzi. 😞
A jeśli zrobiłam błąd i zamiast Allegro Paczkomat, wybrałam (sam) Paczkomat i klient nie miał innej opcji tylko to wybrać? To czy można to jakoś naprawić? Chyba wyślę po prostu jako normalna paczka (nie przez allegro). Taka nauczka - wybrałam złą opcję przy tworzeniu cennika 😕 i to właśnie tylko przy tej aukcji.
@liegmann2 Przykro mi, ale jeśli zamówienie zostało już opłacone, to nie ma możliwości, by to zmienić. Jedyną opcją jest anulowanie zamówienia i złożenie go ponownie.
Dziękuję.
Najważniejsze, że już wiem w czym tkwił błąd.