Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Dość długo nie korzystałem z platformy i po wystawieniu przedmiotu pojawił się problem z brakiem zgodności konta w banku z tym na Allegro. Kupujący kupił niejako przedmiot i przysłał mi zrzut ekranu, że chcąc dokończyć zakup, musi podać mój numer telefonu. Podałem mu numer, doprowadziłem do ładu bank i konto Allegro. Wysłałem do kupującego 2 wiadomości. Zero odzewu. W końcu przychodzi informacja, że kupujący nie zapłacił za przedmiot. No tak to można się w nieskończoność bawić. Nie ruszałem przedmiotu, bo chyba mogłem go wystawić ponownie wcześniej. Czekałem na zapłatę. 5 dni jak krew w piach. Kiedyś chyba można było wystawić komentarz odpowiedni. Teraz trzeba grzecznie czekać 😏
@markowicz Tego typu dane nie są potrzebne kupującemu. Obawiam się, że była to próba oszustwa. Czy otrzymałeś na maila prośbę o zalogowanie się do swojego banku?
Wiktoria... Dzięki za odpowiedź. Wstawiam screen, jaki kupujący otrzymał ponoć z waszej strony. On rozpoczął transakcję, której nie dokończył. 5 dni przedmiot "wisiał" ze statusem "oczekuje na wpłatę".
@markowicz Podaj proszę login klienta.
Proszę (Owenkc53)
@markowicz Dziękuję. To konto jest już zablokowane.
Bogu dziękuj bo mogłeś stracić kasę to było oszustwo, sprawdź w banku.
Jestem wyczulony na tego typu rzeczy. Raczej pisał prawdę.