Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem obudowe klient kupił ją wybrał dostawę inpost paczkomaty, poszedłem nadać paczkę i okazało się, że paczka nie może wejść bokiem tylko na wprost. Dzwoniłem do inpostu i mi powiedzieli że da się to jakoś zrobić przez allegro, żeby zwrócili mi pieniądze za dostawę oraz nadanie paczki innym sposobem.
W jaki sposób mogę żądać zwrotu pieniędzy za dostawę której nie nadałem?
@Client:100417536 Każdorazowo należy weryfikować rozmiar paczek przed ich nadaniem i udostępnieniem metod wysyłki.
Paczka 660166356360688130604538 ma status "nadana", zatem opłata za nadanie została naliczona.
Jednocześnie klient opłacił już kwotę nadania Paczkomatem (10,95 zł) i te środki wypłaciłeś na swoje konto.
W kwestii kolejnego nadania kurierem, to musisz się już w tej sprawie porozumieć z klientem lub samodzielnie opłacić nadanie.