Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, po 3 dniach nagle odzywa się do mnie kupujący tworząc dyskusje, że paczka cała i produkt przyszedł uszkodzony, lecz cała sprawa wydaje mi się podejrzana, ubezpieczyłem przesyłkę w dpd na 500 zł tak jak cała kwota transakcji, mam zdjęcia zapakowanego zabezpieczonego produktu sprawa mi się wydaje podejrzenia ponieważ wyrwany jest wentylator od obudowy i przemieszczony radiator nie wiem z jaką siłą mógł kurier rzucić paczką jak była cała a wentylator wygląda jakby po prostu uległ nieudanej przeróbce na zdjęciu i kupujący chce się wymigać po kilku dniach że produkt uszkodzony, co w takiej sytuacji mogę zrobić? Sprzedawałem jako osoba prywatna proszę o pomoc
mozesz dac link do aukcji?
@edge78 Jak zabezpieczyłeś radiator CPU, kartę i ogólnie wnętrze komputera?
Folia bąbelkowa oraz taki papier tekturowy aby nie było żadnych obić
Owinąłeś GPU i radiator folią bąbelkową?
@edge78 Dzieki za link ..pisze tam: "Sprzedający nie jest przedsiębiorcą, więc nie chroni Cię prawo konsumenckie, np. nie zwrócisz zakupu bez zgody sprzedającego".
BTW.Nawiazujac do opisu aukcji : duzo narodu zapomina: nie format - tylko gdzie mozna zawsze format /U
fajnie ze sa jakies zdjecia dzialajacego kompa (dobrze do zdjec dokladac gdzies z boku fizyczna karteczke z dopisana recznie data robienia zdjecia,) plus jak rozumiem zdjecia przed wysylka - sprzedawana uzywka , prosty uczciwy opis, sprzedajacy od 13 lat,ubezpieczenie .
Na tej zasadzie kazdy bedzie mogl np. miec za friko dowolne czesci. A jak wentylator mu wypadl sa przeciez trytytki :)))))
Uzywka prywatnie koniec tematu ja moim skromnym zdaniem uwazam. Profilaktycznie zawolaj moze moderatow dla wlasnego backup-u :))) Powodzenia.
Jeśli sprzedałeś jako osoba prywatna to Twoja odpowiedzialność za przesyłkę kończy się z momentem przekazania jej kurierowi - niebezpieczeństwo utraty bądź uszkodzenia przesyłki przechodzi wtedy na kupującego.
Kupujący powinien złożyć reklamację do przewoźnika wraz z protokołem szkody (może to zrobić online).
Jeśli przewoźnik uzna swoją winę to wypłaci kupującemu odszkodowanie.
Jeśli przewoźnik uzna, że do uszkodzenia doszło w skutek złego zabezpieczenia to kupujący będzie miał prawo oczekiwać od Ciebie naprawienia szkody.
Twoja odpowiedzialność kończy się w momencie nadania, ale za przesyłkę a nie za towar, kupujący składa reklamację więc ją rozpatrz, a co zrobisz czy uznasz czy odrzucisz, zależy od uszkodzeń i dowodów na stan towaru przed wysłaniem i w chwili reklamacji.
W jaki sposób mam to sformułować, prosić o więcej zdj prouktu czy aby kontaktował się z dpd?
To nie kończy twojego problemu, 3dni a ma 7dni na protokół szkody.
@edge78 przez 3 dni nie rozpakował paczki? > niech składa reklamację do DPD > jest tak jak napisał @komis-bell
@edge78 Tak ma 7 dni ale na protokół szkody do DPD, a nie do Ciebie > po prostu trafiłeś na kombinatora.