anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co mam zrobić?

MAMY ROZWIĄZANIE!
edge78
#7 Wielbiciel#

Witam, po 3 dniach nagle odzywa się do mnie kupujący tworząc dyskusje, że paczka cała i produkt przyszedł uszkodzony, lecz cała sprawa wydaje mi się podejrzana, ubezpieczyłem przesyłkę w dpd na 500 zł tak jak cała kwota transakcji, mam zdjęcia zapakowanego zabezpieczonego produktu sprawa mi się wydaje podejrzenia ponieważ wyrwany jest wentylator od obudowy i przemieszczony radiator nie wiem z jaką siłą mógł kurier rzucić paczką jak była cała a wentylator wygląda jakby po prostu uległ nieudanej przeróbce na zdjęciu i kupujący chce się wymigać po kilku dniach że produkt uszkodzony, co w takiej sytuacji mogę zrobić? Sprzedawałem jako osoba prywatna proszę o pomoc   

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
Client:87296636
#12 Orędownik#

mozesz dac link do aukcji?

256-bit limit
oznacz moderatorów
edge78
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@edge78 Jak zabezpieczyłeś radiator CPU, kartę i ogólnie wnętrze komputera?

oznacz moderatorów
edge78
#7 Wielbiciel#

Folia bąbelkowa oraz taki papier tekturowy aby nie było żadnych obić 

oznacz moderatorów
Czah-nik
#12 Orędownik#

Owinąłeś GPU i radiator folią bąbelkową? 

oznacz moderatorów
Client:87296636
#12 Orędownik#

@edge78 Dzieki za link ..pisze tam: "Sprzedający nie jest przedsiębiorcą, więc nie chroni Cię prawo konsumenckie, np. nie zwrócisz zakupu bez zgody sprzedającego".

BTW.Nawiazujac do opisu aukcji : duzo narodu zapomina: nie format - tylko gdzie mozna zawsze format /U

fajnie ze sa jakies zdjecia dzialajacego kompa (dobrze do zdjec dokladac gdzies z boku fizyczna karteczke z dopisana recznie data robienia zdjecia,) plus jak rozumiem  zdjecia przed wysylka - sprzedawana uzywka , prosty uczciwy opis, sprzedajacy od 13 lat,ubezpieczenie .

Na tej zasadzie kazdy bedzie mogl np. miec za friko dowolne czesci. A jak wentylator mu wypadl sa przeciez trytytki :)))))

Uzywka prywatnie koniec tematu ja moim skromnym zdaniem uwazam. Profilaktycznie zawolaj moze moderatow dla wlasnego backup-u :))) Powodzenia.

256-bit limit
oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

Jeśli sprzedałeś jako osoba prywatna to Twoja odpowiedzialność za przesyłkę kończy się z momentem przekazania jej kurierowi - niebezpieczeństwo utraty bądź uszkodzenia przesyłki przechodzi wtedy na kupującego.


Kupujący powinien złożyć reklamację do przewoźnika wraz z protokołem szkody (może to zrobić online).
Jeśli przewoźnik uzna swoją winę to wypłaci kupującemu odszkodowanie.
Jeśli przewoźnik uzna, że do uszkodzenia doszło w skutek złego zabezpieczenia to kupujący będzie miał prawo oczekiwać od Ciebie naprawienia szkody.

oznacz moderatorów
Client:128117527
#7 Wielbiciel#

Twoja odpowiedzialność kończy się w momencie nadania, ale za przesyłkę a nie za towar, kupujący składa reklamację więc ją rozpatrz, a co zrobisz czy uznasz czy odrzucisz, zależy od uszkodzeń i dowodów na stan towaru przed wysłaniem i w chwili reklamacji.

oznacz moderatorów
edge78
#7 Wielbiciel#

W jaki sposób mam to sformułować, prosić o więcej zdj prouktu czy aby kontaktował się z dpd? 

oznacz moderatorów
Client:128117527
#7 Wielbiciel#

To nie kończy twojego problemu, 3dni a ma 7dni na protokół szkody.

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@edge78 przez 3 dni nie rozpakował paczki? > niech składa reklamację do DPD > jest tak jak napisał @komis-bell 

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@edge78 Tak ma 7 dni ale na protokół szkody do DPD, a nie do Ciebie > po prostu trafiłeś na kombinatora.

oznacz moderatorów