Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@leys_2007 Wszystkie dane się zgadzają, najczęściej tu leży problem: podaj dane i numer swojego rachunku bankowego - musisz być właścicielem lub współwłaścicielem rachunku, który podajesz. Trwa to ok. 3 dni.
@LEW433 Przecież ma aktywne PayU, to dane muszą się zgadzać 🙂
@leys_2007 A masz pieniądze do wypłaty? Jeśli nie, wypłaty będą nieaktywne. Staną się aktywne, gdy pojawią się tam środki. Jeżeli masz pieniądze, sprawdź gdzie, w PayU, czy w Przelewy24, bo może musisz też aktywować Przelewy24.
Jeżeli wszystko się zgadza, poproś o odblokowanie wypłat tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=4b9531bc-1c7f-488f-9b10-4a7888ea5bdf
Na zrzutach widać, że mam pieniądze do wypłaty (145zł) w PayU czyli tam gdzie mam aktywne konto co widać na zrzutach ekranu
@leys_2007 Obrazków nie widzimy, na pewno PayU a nie Przelewy 24???
Tak na 100% PayU
@leys_2007 wypłaty były nieaktywne, ponieważ zmieniłeś numer konta do wypłat, wówczas aby zabezpieczyć środki na Twoim koncie nakładamy jednodniową blokadę wypłat. Teraz widzę, że wczoraj wieczorem udało Ci się zlecić wypłatę na Twoje konto bankowe. Cieszę się, że problem został rozwiązany 🙂