Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pisze z sprzedawca i ostatnie wiadomości mu ukrywa gdzie rozmowa wcześniej toczyła się normalnie
@adrian_m21 Wyjaśnienie pojawia się w komunikacie - musimy sprawdzić treść wiadomości, którą wysyła sprzedawca.
To genialna polityka ułatwiająca kontakt wymyślona przez allegro. Ale dobrze wiedzieć, ze klient widzi, że taka rozmowa wisi. Kilka razy omal nie pogryzłam klawiatury jak klient czekał na odpowiedź, a tu to.... Wystarczy, ze użyjesz podejrzanego słowa i już tak jest np. nie sprzedaję poza allegro ( to kiedyś mi ponad pół godziny wisiało). Ostatnio klient nie wie jak zapłacić, robię mu screena, wysyłam do niego linka żeby sobie obejrzał. Oczywiście to samo...
Allegro uniemożliwia/przeszkadza/blokuje kontakt z konsumentem
jak to się ma do ustawy konsumenckiej czy regulaminu serwisu, który nakazuje wyjaśnienie
warunków transakcji?