Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawalam bon( rzecz która przesyłam Emailowo) dostając potwierdzenie zakupu ( tylko screena) wysłałam „ zakupiony bon” aktualnie widze status płatności „ anulowany” choc gość mówi ze zapłaci i potwierdził ( teraz niby mam czekac 24h aż Allegro zaksięguje wplate) TO BYŁA MOJA PIERWSZA sprzedaż... bardzo się boje ze właśnie straciłam 800 zł.. czy miał ktoś taka sytuacje? Czy mogę to zgłosić? Pomocy
@Client:63172800 Tak, straciłeś. Teraz : napisz do Allegro - niech zablokują gościa. Teoretycznie poczekaj do końca dnia i zobacz czy srodki wpłyną ( raczej nie ) a potem idż na policję z wydrukami. wysyłasz tylko wtedy kiedy płatność ma status "Zakończona" - żadne screeny !
Client:63172800 możesz liczyć tylko na uczciwość klienta chyba ,że masz ochotę dochodzić swoich praw z powództwa cywilnego . Zawsze przed wysyłką sprawdzaj status płatności .
@Client:63172800, z tego, co widzę, płatność została anulowana przez kupującego. Poprosiłam o jego weryfikację.
@Client:63172800, konto tego Kupującego zostało zawieszone. Niestety w tym przypadku pozostaje droga zaproponowana przez @pinsplash, czyli zgłoszenie sprawy na Policję.