anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy klient mnie oszukał

Client:63172800
#7 Wielbiciel#

Sprzedawalam bon( rzecz która przesyłam Emailowo) dostając potwierdzenie zakupu ( tylko screena) wysłałam „ zakupiony bon” aktualnie widze status płatności „ anulowany” choc gość mówi ze zapłaci i potwierdził ( teraz niby mam czekac 24h aż Allegro zaksięguje wplate) TO BYŁA MOJA PIERWSZA sprzedaż... bardzo się boje ze właśnie straciłam 800 zł.. czy  miał ktoś taka sytuacje? Czy mogę to zgłosić? Pomocy

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:63172800 Tak, straciłeś. Teraz : napisz do Allegro - niech zablokują gościa. Teoretycznie poczekaj do końca dnia i zobacz czy  srodki wpłyną ( raczej  nie ) a potem idż na policję z wydrukami. wysyłasz tylko wtedy kiedy płatność ma status "Zakończona" - żadne screeny !

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:63172800 możesz liczyć tylko na uczciwość klienta chyba ,że masz ochotę  dochodzić swoich praw z powództwa cywilnego . Zawsze przed wysyłką sprawdzaj status płatności .

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:63172800, z tego, co widzę, płatność została anulowana przez kupującego. Poprosiłam o jego weryfikację.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:63172800, konto tego Kupującego zostało zawieszone. Niestety w tym przypadku pozostaje droga zaproponowana przez @pinsplash, czyli zgłoszenie sprawy na Policję.  

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów