Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@brother31 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dostałam dzisiaj identyczną wiadomość od użytkownika: OeroJ
Ale widzę, że konto zostało zawieszone.
I kolejne sprzed chwili (jakaś plaga).
Wiadomość od użytkownika: alanek0532
@AnnLuc @princes99 Zablokowaliśmy wskazane konta. Dziękujemy za zgłoszenia.
Też dostałam coś takiego:
danka-sj dostałam takie same email ale screenów tu nie umie przesłać mogę przesłać gdzieś indziej @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@patrykos1917 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
@slicznotka449 bardzo dziękuję za Twoje zgłoszenie! Jeżeli wiadomość była od danka-sj, to konto jest już zablokowane, więc nie musisz podsyłać zrzutów ekranu. Jeśli otrzymałaś jeszcze jedną wiadomość od kogoś innego podaj proszę login tej osoby.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam czy to może być oszust?
@Client:44970552 Jeśli chce od Ciebie adres mailowy, nr telefonu lub podsyła linki do kliknięcia, to na pewno jest próba oszustwa. Kupujący aby kupić, niczego od Ciebie nie potrzebuje. Podasz mu maila, telefon, klikniesz w link i stracisz pieniądze.
@Client:44970552 Tak. Już zablokowaliśmy konto, z którego wysłano do Ciebie tę wiadomość.
jeżeli kupujący prosi o maila to raczej nie podawaj, może być to oszustwo. Chce kupić to może zapłacić przez AF i to jest bezpieczne.
@Client:44616415 Niczego nie podawaj, niczego nie zatwierdzaj, niczego nie klikaj, bo stracisz pieniądze. To próba wyłudzenia danych do konta w banku. Kupujący aby kupić nic od Ciebie nie potrzebuje, a Ty nic nie musisz zatwierdzać.
@Client:44616415 nie podawaj adresu e-mail. On nigdy nie jest potrzebny aby sfinalizwoać zakup na Allegro Lokalnie.
Dziękuję za Twoje zgłoszenie! Konto osoby, która do Ciebie napisła już zablokowaliśmy.
Witam, dostałam taką wiadomość.
@Anita25128 Tak, to próba oszustwa. Niczego nie podawaj, w nic nie klikaj, niczego nie zatwierdzaj, bo stracisz pieniądze. Kupujący aby kupić niczego od Ciebie nie potrzebuje, a Ty niczego nie musisz potwierdzać.
Dziękuję
@Anita25128 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Otrzymałem wczoraj taką wiadomość, jest szansa że realnie ktoś ma problem czy po prostu kolejne boty?