Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Dziękuje bardzo , jeszcze żadnej informacji nie dostałem .
Tengo el mismo problema y me envían esto:
DESPUÉS DE ACEPTAR EL PEDIDO, PARA COBRAR UN PAGO, SIGA LAS SIGUIENTES INSTRUCCIONES |
¿QUÉ ES VERIFICACIÓN? - DEBE CONFIRMAR SU IDENTIDAD EN EL PROCESO DE VERIFICACIÓN A TRAVÉS DE LA CUENTA PERSONAL DEL BANCO CON LOS SERVICIOS QUE UTILIZA - ESTA ES UNA VERIFICACIÓN ÚNICA, DESPUÉS DE LA CUAL SERÁ INGRESADO EN LA LISTA DE SERVICIO OFICIAL
Parece ser spam o phishing. |
To nie otwieraj, to jest oszustwo.
Na AL prośba o podanie maila kończy się próbą oszustwa, nie podawaj, nie otwieraj.😁
@Client:50888876 Exactamente. Me alegro que hayas tenido cuidado. Ya hemos bloqueado la cuenta de la persona que le envió este mensaje. Si esto vuelve a suceder, por favor escriba aquí nuevamente, ¡trabajaremos!
@sniezyna1987 Dziękujemy za zgłoszenie. Zablokowaliśmy to konto.
mam podobnie
proszę o zablokowanie
@Dinky-di dziękuję za Twoje zgłoszenie. Zablokowlaiśmy to konto.
Dzień dobry, po raz drugi jakiś Oszust nagabuje mnie na wystawionej aukcji. Proszę o zablokowanie mu konta (wcześniej ktoś pisał łamaną polszczyzną a teraz już im nieźle idzie polski ale dalej ten sam trik z prośbą o wyłudzenie mojego adresu email)
Pozdrawiam Julita / Abhorsen
Musisz poprosić: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Abhorsen Zablokowaliśmy wskazane konto. Mam nadzieję, że ta sytuacja się więcej nie powtórzy.
Dziękuję
Client:103648354 - proszę o zablokowanie wyłudza maila i nr konta bankowego!
@Dinky-di dziękuję za Twoje zgłoszenie! Konto zostało zablokowane.
Client:105020050 - proszę o zablokowanie.
Prosił o wysłanie adresu e-mail, następnie nalegał cały czas aby zalogować się do banku w celu przelania pieniędzy.
Zakupiony produkt przez tego użytkownika wogóle nie pojawił się w zakładce "Zamówienia od kupujących"
Oszust !!!
Dziś zgłosił się do mnie Client 103658231 z prośbą o wysłanie mojego maila bo rzekomo nie może dokończyć zakupu, Oczywiscie uprzedził mnie ze wiadomość trafi do spamu. W mailu prosi o podanie nr karty kredytowej
A teraz do allegro- dlaczego nie mogę nigdzie znaleźć opcji zgłoszenia bezpośrednio oszusta żebyście na czas go zablokowali? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Jeśli jest taka możliwość proszę o to teraz
@emalka86 Możesz zgłosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=25977234-0c4d-4e66-9f9c-e1f636189470 Często jednak wystarczy zgłoszenie na tym forum.
Sens to ma niewielki, bo na miejsce jednego zablokowanego konta pojawi się 10 nowych.
@emalka86 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto. Możesz zawsze zgłosić takie wiadomości tutaj na forum.
WladyslawaIC - trzecie już konto. Proszę sprawdzić 😉