Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Też dostałam taka wiadomość
@6Klarysa @Client:71736509 @Kasia09041 dziękujemy za Wasze zgłoszenia! Zabezpieczyliśmy wskazane konta.
Dzien dobry, mam ten sam problem kupujacy - Client:103042358 chce obym podala adres mailowy bo ponoć jest potrzebny przy platnosci do weryfijacji (jestem sprzedajacą).
Tez dostałam
@slicznotka449, mogę Cię prosić o zrzut ekranu otrzymanej wiadomości, bądź podanie loginu tego użytkownika?
U mnie podobnie
Niestety mail podalem, ale nic po za tym. Więc w nie klikałem juz w mailu w zadne linki
Kolejne
do zablokowania;)?
Kolejne 😉
Kolejny do zablokowania Krysty9933
@kaskapawlak1 Dziękuję, oba te konta są już zablokowane w naszym systemie.
następny gagatek
@daimler12 Dzięki za zgłoszenie, gagatek zablokowany.