Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@MalgorzataKawula Dzięki wielkie za zgłoszenie! Jest to próba wyłudzenia. Konto zostało zablokowane
Tak to oszustwo ja mialam wczoraj też od tego użytkownika wiadomości.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ osoba z loginem "
poprosiła mnie o podanie emaila....
cholera zrobiłam to pierwszy raz wystawiam na lokalnie.
@emiliama95 Dziękuję za zgłoszenie. To konto jest już zablokowane.
u mnie podobna sytuacja .
@gerst, zablokowaliśmy to konto, dzięki!
Witam mam to samo zapytanie o maila.
Kolejny klient 104163162 probujacy wyludzic adres email ode mnie, widze ze to czesty problem
Dzisiaj znowu to samo, po raz czwarty!
Oprócz standardowej wiadomości na allegro (od Client:104614141), dostałem jeszcze mejla phishingowego z adresu:
allegro.pl.informacja@gmail.com
Czy allegro podejmuje jakieś kroki żeby to ukrócić?
Ponownie, dobrze jakby była opcja zgłaszania tego bezpośrednio w aplikacji zamiast w wątku na forum...
Płacimy grube prowizje (setki złotych!) za bezpieczeństwo korzystania z allegro i zaczynam się zastanawiać jaki to ma sens?
Kolejny oszust na e-maila . Prosze o zablokowanie.
I kolejne:
@filippo79 Dziękuję za zrzut. Zablokowaliśmy to konto.
jeszcze taka korespondencja.
Dorzucam kolejną próbę wyłudzenia adresu email:
@klodzior17 Dziękuję, tutaj również doszło do włamania, ale konto jest już zabezpieczone.
Wanessa (Client:82775331) To klient, który poprosił mnie o adres, ponieważ nie może dokonać płatności. Czy to oszust?
@gabrielka-g Cześć 🙂 Jest to próba wyłudzenia danych. Żaden klient na Allegro Lokalnie nie potrzebuje Twojego adresu mejlowego, żeby dokończyć zakupy. Wskazane wyżej konto zostało już zabezpieczone, dzięki za sygnał. Dobrze, że jesteś czujna!