Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@Fryzzio dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
witam ,proszę o blokadę tych oszustów...
U mnie podobna sytuacja dzisiaj:/
@Gustowny dziekuję za Twoje zgłoszenie! Działamy i zaraz będzie zablokowany.
hej u mnie to samo
Witam,
Chciałbym zgłosić podobne sytuacje:
drugi przypadek:
Dziękuję:)
Plaga spamu 🙂
Ja też otrzymałem taka prośbę w ciągu ostatniej doby od client:
Oraz taka informację Od
Zapłaciłam, proszę o odbiór pieniędzy pod linkiem
https://allegro-pl.sprzedaj-szyb.one/cash15627207
Dobry wieczór. Dzisiaj pierwszy raz wystawiłam produkt na sprzedaż i dostałam następną wiadomość "Witam, fajny produkt, chętnie bym go kupił. Proszę o podanie adresu e-mail w celu uzgodnienia dostawy :)"
Niestety pochopnie odpowiedziałam i wysłałam swój adres. Dopiero po chwili pomyślałam, że to może być oszustwo. Czy może ktoś mi poradzić co mogę zrobić w tej sytuacji? Bardzo proszę o pomoc
@Client:81776943
Nie odpisywać, nie klikać w żadne linki które przyjdą mail-em !
Korespondencję prowadzić przez Allegro. Do realizacji płatności przez kupującego nie są potrzebne numery telefonów, mail-e, ani żadne inne potwierdzenia z Twojej strony.
Dziękuję, na razie nie widzę żadnych nowych maili, ale mogą wysłać póżniej. Czy jest szansa usunięcia wiadomości z adresem e-mail, póki nie jest odczytana?
@Client:81776943
Nie. Ale samą znajomością mail-a krzywdy nie zrobi. Niebezpieczna może być dopiero interakcja z Twojej strony.
Czujność do końca życia. Dziękuję za odpowiedź. W razie czego to jest ten klient: Client:104716398
@Client:81776943
Ogólna zasada "do końca życia" to: nie klikać w podejrzane linki.
A jak już (przypadkiem) kliknie się, to nie podawać żadnych osobistych danych (w szczególności karty/konta bankowego) na stronach do których te linki przekierowują.
@Client:81776943 Jeżeli tylko wyślesz maila to niczym nie grozi, dopiero jak przyjdzie zwrotny z linkiem grozi stratą kasy.
Dziękuję bardzo za odpowiedzi
@Client:81776943 A ja dziękuję za zgłoszenie, zablokowaliśmy już to konto w naszym systemie.
Witam, też mam tą sytuację. Użytkownik Dagmnarek prosi o mój email , twierdząc że nie może dokonać zakupu