Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Już i mnie próbowano naciągnąć... Allegro zróbcie coś z tym!
a takie coś na maila przychodzi.
@qris007 bardzo dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy wskazane przez Ciebie konta. Jeśli kliknąłeś "potwierdzić płatność" bardzo proszę przeskanuj urządzenie programem antywirusowym.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
To jakaś plaga, po kilka prób wyłudzenia na aukcję. Z niezarejestrowanych kont, wiadomosci pisane ukraińską gramatyką. Jak zablokować w ogóle możliwość brania udziału w aukcjach i kontaktu niezarejestrowanym, niezweryfikowanym użytkownikowm? Jak banować z licytacji konkretnych użytkowników? Jak zgłaszać czaty do moderacji? Pobieracie opłaty i prowizje, a zero odpkwiedzialności!
@radekqqla Nie mogą u nas kupować klienci niezarejestrowani. Jeśli więc masz podejrzenia, że dochodzi do próby oszustwa, możesz nam tutaj zgłaszać loginy użytkowników, którzy się z Tobą kontaktują. Zajmiemy się nimi.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
ok, ale dlaczego tutaj, a nie bezpośrednio z poziomu aplikacji?
na 100% oszustwo:
- Client:104099024
- Client:103876336
mam pewne podejrzenia również wobec:
- Client:95327938 (prośba o weryfikację)
@radekqqla Dwa konta zablokowaliśmy. Dlaczego to trzecie wzbudza Twoje podejrzenia? Wstępna weryfikacja nie wykazała na nim nieprawidłowości.
była próba ze strony tego użytkownika podziału płatności na 2 części, w tym jedną poza Allegro, a im więcej ktoś kombinuje tym mam większe wątpliwości co do jego intencji, ale może to już przewrażliwienie
@radekqqla Rozumiem. W tej chwili nie będziemy podejmować działań, ale dobrze, że jesteś czujny.
Dostalam wiadomość od kupującego z prośbą o wysłanie mu mojego adresu e-mail. Podejrzewam, że to oszust.
Tak, masz rację.
@emibrzez dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Witam,
Otrzymałam dziś wiadomość z prośbą o mój adres e-mail.
Klient: 104128346
Pozdrawiam
@xXxAnnettexXx dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
@85ar_t Zablokowaliśmy to konto. Dziękuję za zgłoszenie.
Taka sama sytuacja : )
@jack_jacek, dziękuję Ci za zgłoszenie. Zablokowaliśmy to konto.
Dzień dobry, u mnie podobna sprawa. Proszę o weryfikację.