Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Dostałem kolejną wiadomość z prośbą o adres e-mail.
@Ojciec1983 Dzięki za zgłoszenie, konto zostanie zablokowane.
to już 3 wiadomość którą dostałem z prośbą o adres e-mail.
@Ojciec1983 Dziękuję za każde zgłoszenie - konto zablokowane
Niestety zgłaszam kolejną wiadomość od oszustów. Tym razem od client:104312443
@VintagePearl Dzięki za zrzut ekranu. To konto jest już zablokowane
@HappyCustomer123 Zablokowaliśmy to konto. Dziękuję za zgłoszenie.
witam, u mnie taki cwaniak
kolejny oszust....
@alexia_canibalo Dziękuję za sygnał. Konto już zablokowane.
Kupujący pyta o mój adres e-mail, aby użyć funkcji "kup teraz". Proszę o sprawdzenie.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@est_ Dziękuję za zgłoszenie. To konto zostało zablokowane. Żaden kupujący nie potrzebuje Twojego adresu mejlowego w celu zakupienia od Ciebie przedmiotu.
Kilkakrotnie otrzymałam wiadomość od
@anka3_2007 Dziękuję za zgłoszenie, już działamy.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam otrzymuję zapytania o moje sprzedawane przedmioty , teraz już wiem że to oszuści , proszę o zablokowanie kilku profili :
client:104299719
client:104310974
client:104300529
@pacoonyx Dzięki za wiadomość - wszystkie zgłoszone przez Ciebie konta zostały już zablokowane.
Proszę o weryfikację i ewentualną blokadę konta:
O ile dobrze się orientuję, do zakończenia transakcji, nie jest potrzebny adres mail.
@Client:42193613 Nie jest potrzebny. To próba oszustwa, wyłudzenia danych. W nic nie klikaj.