Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Cześć, też ktoś do mnie napisał z tą samą sprawą. Można go zablokować?
@Aquoos, dziękuję Ci za wiadomość - zanotowaliśmy włamanie na to konto. Zostało już przez nas zabezpieczone.
Do mnie też.
Taka sytuacja sprzed godziny...
@moni88_20 Dziękuję za zgłoszenie. Zablokowaliśmy to konto.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ To kolejny nick klienta który poprosił mnie o podanie adresu e-mail by niby dokończyć sprzedaż
Jestem nowicjuszem i podałam e-maila, z czego później dopiero załapałam, że może to być oszustwo. Czy można to jakoś sprostować?
@epul80 Cześć. Konto zostało już zablokowane. 🙂 Jeśli podałaś swój adres mejlowy, na Twoją skrzynkę zapewne trafi wiadomość wyglądająca zupełnie jak wiadomość od Allegro. W wiadomości będzie link, z którego zostaniesz przekierowana do logowania. Jeśli się nie zalogujesz do swojego banku przez ten link, to nic nie powinno się wydarzyć.
Status płatności sprawdzisz w zakładce Zamówienia od kupujących. Jeśli miałabyś jakieś wątpliwości, to pisz do nas i pomożemy Ci 🙂
Dziękuję, tak też to właśnie wyglądało
Witam. Tak jak w temacie. Dostalem dwa zapytania o adres email na allegro lokalnie identycznej tresci z dwoch roznych kont: adam1z1 i Rutek1792.
@tad_321 Dziękuję za zgłoszenie. Konta zostały zabezpieczone. 🙂
Dzień dobry, kolejny niebezpieczny kupujący 😉
Client: kasiawronka1
@Call_me_Conny Dziękuję, na tym koncie doszło do włamania, ale już je zabezpieczyliśmy, więc wszystko jest w porządku.
Witam, dzisiaj dopiero zaczęłam przygodę ze sprzedażą na allegro i klient poprosił mnie o podanie adresu e-mail, oczywiście podałam, a później dopiero załapałam po co🙈
To jego nick
@Dema_D Dziękuję za zgłoszenie. To konto jest już zablokowane.
Prosze o zablokowanie go. Dziekuje