Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Tak
Kolejny oszust do zbanowania
@1xyzxx To konto jest już zablokowane, dzięki za zgłoszenie
Kolejne konto do zablokowania:
@mike1984_l dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Dostalam właśnie taką samą wiadomość na allegro lokalnie od użytkownika: Client:104544161
Proszę o zablokowane mu konta.
@kamiiqa Dzięki za sygnał! Konto zablokowane
Dzien dobry,
Kilkoro klientów prosiło mnie niedawno poprzez czat na Allegro lokalnie o podanie im mojego emaila, rzekomo niezbędnego do uiszczenia przez nich opłaty za wystawiany produkt. Wyczytałam w sieci, że to oszustwo i próba późniejszego wyłudzania pieniędzy. Prosiłabym o zablokowanie tych "clientów", dziekuję, ich numery/loginy poniżej:
@Lamia_86 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Działam w tej sprawie i zaraz wszystkie konta zostaną zablokowane.
Dzięki serdeczne!
Witam,mam kilka rzeczy wystawionych na allegro.Mam dużo obserwowanych i wciąż dostaje od potencjalnych kupujących wiadomość że potrzebują mojego adresu email aby sfinalizować transakcje.Czy to możliwe że KAZDY O TO PROSI?może mam z kontem nie tak?
@Ewelinusia88 kupujący nie potrzebują Twojego e-maila, aby sfinalizować zakup na Allegro Lokalnie. Takie wiadomości mają na celu wyłudzenie danych, dlatego bardzo proszę nie podawaj go, a jeśli już to zrobiłaś, to nie wchodź w wiadomości wysyłane na Twój adres e-mail. Czy możesz podać loginy osób, który wysyłały do Ciebie takie wiadomości?
Hej, właśnie dostałem taką wiadomość na allegrolokalnie od Client:104560612
@ArturPytelewski bardzo dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Dokładnie taka sama sytuacja jak powyższe tyle że nie podałem maila więc nie znam numer u użytkownika
Mam jedynie numer telefonu
+48 504 542 749
@BRT80, dziękuję Ci za to zgłoszenie wyłudzenia - przekazałam je w odpowiednie ręce.
witam, chciałbym zgłosić chęć wyłudzenia adresu e-mail przez :
podaje treść: Dzień dobry, chciałam kupić przez inpost allegro. Ale otrzymała wiadomości, że muszę wskazać majl. Proszę napisać majl, abym mógła zorganizować dostawę. Dziękuję 🙂
Proszę o sprawdzenie klienta.
@wiaterw, dzięki za zgłoszenie. To konto jest zablokowane.