Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@AKA_2011 samo podanie adresu e-mail jeszcze nie niesie konsekwencji, ale tak jak przestzrega @LEW433 uważaj prosze na podejrzane wiadomości e-mail.
Czy możesz podać login osoby, która wysłała do Ciebie wiadomość z prośbą o e-mail?
Dzięki
@Client:79916103 Dziękujemy za sygnał. To konto jest już zablokowane.
Dzień dobry, u mnie taka sama sytuacja loginy:
filifionka_kt
@Client:99072780, pierwsze konto zablokowaliśmy, na drugie ktoś się włamał - zostało przez nas zabezpieczone. 🙂
U mnie dziś to samo:
@LysyMarcin07, zablokowaliśmy to konto.
Też miałem taką sytuację z użytkownikiem ewaewcia, czy moderatorzy mogą go zablokować?
@123Kac_per321 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
@martajazubska dziękuję za Twoje zgłoszenie! Nie martw się, samo podanie e-maila nie niesie konsekwencji, ale bardzo proszę uważaj na podejrzane wiadomości e-mail jakie możesz otrzymać. Nie wchodź w podejrzane linki, sprawdzaj proszę adresy e-mail osób, które wysyłają do Ciebie wiadomości itp.
Zablokowaliśmy już wskazane konto.
Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam:)
Kolejny raz zgałasza się do mnie "klient" zainteresowany kupnem i prosi o adres mailowy.
Wczoraj z innego konta, które zostało zablokowane, dziś z innego. Wczoraj o mały włos nie zalogowałam się do "banku" z linku podanego na mój adres, Dziś już nic nie podawałam. W załaczeniu zrzut z ekranu korespondencji.
@ewareg1 Dzięki za zgłoszenie, konto jest już zablokowane.
Dziękuję 🙂
Dawno mnie nie atakowano 😁 zablokujcie proszę.
u mnie dzisiaj to samo od gkasia90 i Client:104836803
@kasialubikota @siluchm Dziękujemy za Wasze zgłoszenia. Zajęliśmy się już tymi kontami.