Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Od wtedy był spokój. Przed chwilą znów:(
@deszcz33, dzięki za zgłoszenie - zablokowaliśmy to konto. 🙂
Witam Klient poprosił mnie właśnie o email twierdząc ze bez tego nie może zrobić zamówienia
To oszust. Niczego nie podawaj i w nic nie klikaj bo stracisz pieniądze.
Nie musi mieć twojego maila żeby kupić, próba oszustwa.
@TOYSLUBLIN, zablokowaliśmy to konto.
Do mnie tez dzisiaj pisał użytkownik p177 i trochę się zamotalem i podałem ten email.
A tutaj screen
@wojtasx1203 Dziękuję, na tym koncie doszło do włamania, ale już je zabezpieczyliśmy, więc wszystko jest w porządku.
Jak moge zgłosić te próbe oszustwa, pyta o adres mailowy, który nie jest potrzebny do zamówienia.
@Client:43805318 Dziękuję za zgłoszenie, zajęliśmy się już tym kontem.
Fajne, że działacie. 👍
I kolejny:
@mand0s Wielkie dzięki za zgłoszenie! Konto jest już zablokowane
Hej! Do mnie się też odezwali, przyszli z turkusowego portalu na V?
Hej, dzięki za wątek! U mnie to samo:
@dj-lex Dzięki za zgłoszenie! Konto zablokowane
@midnight812 Dzięki za wiadomość. Zablokowaliśmy już to konto.
Cześć. Dostałam dwie wiadomości o podanie maila.
Client103969417 (wiadomości ze stycznia,może już go ktos zgłosił) oraz
Client104381918