Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Jestem sprzedającym od lat - Mam prośby o podanie danych przy mich aukcjach od klientów o numerach nr :
Jak tu czuć się bezpiecznym.
Dlaczego w żaden sposób nie blokujecie tego spamu? Wystawiłem telefon wczoraj i w przeciągu GODZINY miałem już 5 wiadomości z próbą wyłudzenia adresu email. Do teraz to już łącznie 10 wiadomości.
Dlaczego nic z tym nie robicie? Naprawdę tak trudno jest Wam zablokować ten cały spam? Czy serio do sprzedającego może wysłać wiadomość każdy naciągacz? Ludzie ogarnijcie się! Niedługo strach tu będzie cokolwiek wystawić. 😕
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
ja wystawiłam wczoraj 3 przedmioty i nie zliczę ile próśb o maila dostałam od tego momentu, same próby wyłudzenia
@Asior345 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Na tym koncie doszło do włamania. Już je zablokowaliśmy.
@magpio dziękuję za zgłoszenie, zablokowaliśmy konta tych osób.
@Mav_ zespół Allegro Lokalnie podejmuje kroki, aby rozwiązać ten problem. W tej chwili wiadomości są filtrowane, wciąż poszukiwane jest rozwiązane, które będzie najlepszym z możliwych. Dlatego tak bardzo doceniamy, gdy zgłaszacie nam takie sytuacje.
Konta osób, które do Ciebie pisały już zablokowaliśmy.
Dzień dobry,
Otrzymałem taką wiadomość od użytkownika benia1983:
"Dzień dobry, zamierzam zapłacić za ogłoszenie, proszę o przesłanie adresu e-mail w celu przeprowadzenia transakcji $)"
Czy to wyłudzenie danych?
@Client:38802901, tak, to próba wyłudzenia. Ktoś włamał się na konto użytkowniczki - zabezpieczyliśmy je. 🙂
Kolejny do zablokowania, prosi o dane
Otrzymałem podobną wiadomość od lemurenka
@Megusviant, ktoś włamał się na to konto - już je zabezpieczyliśmy. 🙂
@magpio, zablokowaliśmy to konto.
Cześć Próba wyłudzenia?
@kam-la Dziękuję za zgłoszenie. Wskazane konta zostały zabezpieczone.
Czy możliwe jest żeby ktoś włamał się na moje konto i z niego próbował wyłudzać dane?
Jeśli tak, to skąd będę wiedziała, że ktoś się włamał?
@kam-la Czy odpowiadziałaś na te wiadomości, otworzyłaś załączniki lub kliknęłaś w przesłane linki?
Odpowiedziałam na jeden, tj. widać na czwartym zdjęciu. Nie klikałam w żadne linki i nie podawałam adresu e-mail. Chciała bym wiedzieć jak zabezpieczyć konto przed włamaniem
Następny do zablokowania jeśli jeszcze nie podany: Client:105133529
@ArMaX2 Bardzo dziękuję, już działamy w tej kwestii.
Jeszcze dwóch namierzyłem: Client:105133172
Client:105134352
Następny: Client:105134906
@ArMaX2 Dziękuję, już działamy.