Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@miki1313, zablokowaliśmy te konta.
i drugi
Nie, zainteresowany ma kupić, zapłacić, to prawdopodobnie próba wyłudzenia. Tematem zajmie się Moderatorka.
@Kojonkoski99 Nie, tak ja napisał @br. to próba wyłudzenia Twoich danych. Zablokowaliśmy już to konto w naszym systemie, więc dziękuję za czujność.
U mnie to samo.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Dzień dobry, poniższy użytkownik kontaktował się ze mną, w kwestii zakupu mojego przedmiotu
Client:105129801
Dzień dobry. Czy to ogłoszenie jest nadal aktualne? Chciałabym kupić ten produkt. Proszę podać swój adres poczty elektronicznej, abym mógł złożyć zamówienie. Dziękuję
Po przekazaniu mu adresu e-mail, dostałem odpowiedź z innego konta użytkownika:
Client:105133172
Witam, zorganizowałem dostawę Twojego przedmiotu. Proszę sprawdzić email.
oraz e-mail
Proszę jak najszybciej zablokować dwa ww. konta, to złodzieje!
@k_o_z Bardzo dziękuję za czujność, oba konta są już zablokowane w naszym systemie.
dzień dobry,
kolejna próba wyłudzenia
tym razem Client:105141264 napisał: "Witam, zorganizowałem dostawę Twojego przedmiotu, sprawdź pocztę e-mail."
oraz otrzymałem poniższy e-mail:
chcę zgłosić tych dwóch
@S58g6 Dziękuję za zgłoszenie. Oba konta zostały zabezpieczone. 🙂
U mnie to samo
Client:103993893
Mialem dzis taka sama sytuacje
Dostałam wiadomość
Przemysłlawimianowski@gmail.com uwielbiam kupować ten przedmiot.
client: 103996684
@Client:56006742, @onyxtk, @Vendom89, @Basterla - te konta są już zablokowane.
Dostałam ostatnio bardzo podobne wiadomości od kilku "kupujących".
Client:103988728
PATRICIA1977
Client:104001945
Client:104001461
Można prosić o zablokowanie tych osób?
@Client:48066790, oczywiście - zablokowaliśmy te konta.
Przed chwilą użytkownik Client:104003717 próbował ze mną tego samego. Pozdrawiam
@czaja_ostr, @basiaiasia zablokowaliśmy wskazane konta.