Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Prawdziwa plaga, tylko dzisiaj 2 konta:
kolejny:
Kolejny z pocztą elektronową xD
Kolejny taki przypadek.
Kupujący zwrócił się z prośbą o podanie mojego adresu, gdyż jest to podobno niezbędne do zakończenia transakcji sprzedaży. Załączam screen wiadomości. Proszę o weryfikację i informację dla czego kupujący o to zabiega.
@Dolores40 To próba wyłudzenia Twojego adresu mailowego, ponieważ do dokończenia zakupu podanie maila nie jest wymagane. Już działamy w sprawie tego konta, dlatego dziękuję za zgłoszenie.
@Client:77193018 Dziękuję za zgłoszenie 🙂 Konto zostało zablokowane
kolejny 😉
@prze_cier Dzięki za sygnał, konto jest zablokowane 🙂
Dzień dobry Client:105339708 zapytał mnie o adres mailowy w celu kupna, czy można to sprawdzić?@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@_splotydoroty_ Cześć. 🙂 Dziękuję za zgłoszenie. Żaden kupujący nie potrzebuje Twojego adresu mejlowego. Konto jest już zablokowane.
Bardzo dziękuję i pozdrawiam 😊
Chciałbym zgłosić próbę wyłudzenia , client prosi mnie o adres e-mail , widać ,że nie do końca jest to Polka,Polak , nieskładne wiadomości:
Jest to dosyć notoryczne..
@Gacek732_ Dzięki za zgłoszenie. Oba konta są już zablokowane 🙂
Również kolejne próby wyłudzenia
Niestety nie mogę dodać tutaj screenshotów przez aplikację
@gringosso, zablokowaliśmy te konta. Dzięki za zgłoszenie! 🙂
@teriero Dziękuję, to konto jest już u nas zablokowane.
Podobnie u mnie - zaraz po wystawieniu dwóch przedmiotów, dziwne wiadomości, aby podać swój adres email...