Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
czwarty oszust w mniej niż tydzień...
@67karbunkul67 @Xpainfulz dziękuję za Wasze zgłoszenia! Oba konta są już zablokowane.
Kolejny:
@donykerio dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
piąty oszust w mniej niż tydzień
@Xpainfulz dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
@Gravity_ Dziękuję za zgłoszenie. Zablokowaliśmy to konto.
Pierwszy raz piszę, więc przepraszam, jak coś źle.
Ja dziś dostałem takie coś
JAK NOWY SAMSUNG GALAXY S9+ DUAL SIM
@segan1 Cześć, bardzo dziękuję za dokładne zgłoszenie. 🙂 Konto zostało zablokowane, jest to próba wyłudzenia danych
Dzień dobry,
Przed chwilką dostałem identyczna wiadomość.
Pozdrawiam.
Otrzymałem taką Wiadomość
@G_Damasiewicz Dziękuję, już zajęliśmy się tym kontem.
Kolejna tego typu widomość. Jakaś plaga.
@Pietrex91 @luki13138 Dziękuję Wam za zgłoszenia, już działamy w tej kwestii.
Witam, też właśnie poznałem takiego kolekcjonera.
@Wongus Dziękuję za zgłoszenie, już działamy w tej sprawie.
Dzięki 😉 Może lamerskie pytanie ale gdzie mam wybrać "To jest rozwiązanie!" ? Nie widzę nigdzie takiej opcji.
Wongus