Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Mam kolejna sprawę,przy logowaniu nie otrzymuje SMS z kodem i nie mogłam wylogować się z konta,może niepotrzebnie panikuję ale te wiadomości wyprowadziły mnie z równowagi
@beta910 Pomożemy Ci odzyskać dostęp do konta, sprawdzimy numer telefonu. Napisz do nas w tej sprawie przez formularz, ponieważ potrzebna będzie dodatkowa weryfikacja: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2ea3623d-9fc0-4faa-8318-6fa96559c12a&subjectId=6de6aa76-1... 🙂
Jeśli nie zalogowałaś się do swojego banku przez link nieznanego pochodzenia, to nie powinno się nic złego wydarzyć. Na wszelki wypadek przeskanuj swoje urządzenie programem antywirusowym 🙂
kolejny oszust
@ziewal Dziękuję bardzo za zgłoszenie, to konto jest już zablokowane.
@adrjanh Dziękuję bardzo za zgłoszenie, wszystkie konta są już zablokowane. 🙂
Jeszcze jedno podejrzane konto
@adrjanh Dzięki, zabezpieczamy 🙂
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Bardzo proszę o podjęcie stosownych kroków w związku z próba wyłudzenia adresu e-mail przedstawioną na załączonym snipie. Z góry dziękuję
@kamilv93 Bardzo dziękuję za to zgłoszenie. Konto zostało zablokowane.
Witam tez Mam liste Zainteresowanych ale tylko mailem prosze zablokować bo widziałam ze moderator działa blokujmy oszustów ! Dziekuje
@zabkamm Dziękuję bardzo za zgłoszenie. Zweryfikowaliśmy i zabezpieczyliśmy już te konta. 🙂
Dzień dobry, również kupująca prosi mojego maila.
Użytkownik
@Client:48540177 Dziękuję za zgłoszenie. Na tym koncie doszło do włamania, już zostało zabezpieczone. 🙂
@margi_899 Cześć. 🙂 Czy możesz powiedzieć coś więcej? Co się stało? 🙂
Nie moge wgrać zdj do postu żeby pokazać o co mi chodzi. Wiadomość po polsku ale z apostrofami między słowami i Pani chciała mój email.potem wysłała kod qr z allegro znaczkiem i przekierowało mnie na stronę z adresem tej Pani a potem podać trzeba było wszystkie dane z karty i banku
@margi_899 Czy podałaś dane do banku? Jeśli tak, to koniecznie skontaktuj się ze swoim bankiem i poinformuj o zaistniałej sytuacji. Jeśli nie, to przeskanuj proszę swoje urządzenie programem antywirusowym. Dodatkowo podaj mi proszę login konta, z którego wysłano do Ciebie taką wiadomość.
Dziękuję za odp.
Login ariadna_111