Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@natis121, dziękuję, zablokowaliśmy już to konto. 🙂
Dzień dobry. Kolejne prośby o mail:
Ja również taka prośba z konta Client:104373067
@mand0s, @Justynka7495 - zablokowaliśmy te konta.
@michalpokora Dziękuję za zgłoszenie. Na tym koncie doszło do włamania, już jest zabezpieczone.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Następni: [to jest ta sama wiadomość do trzech moich różnych ofert
1. Dzień dobry, składam u Państwa zamówienie, ale Allegro-online wymaga podania adresu e-mail, proszę wpisać swoje dane kontaktowe w celu potwierdzenia zamówienia e-mailem, dziękuję, z poważaniem Oliwia;)
A tu sprzed kilku dni, tylko już nie mam siły i cierpliwości zgłaszać od razu. To jest coraz bardziej irytujące. Czy jest gdzieś miejsce, w którym można to zgłaszać szybko - bez pisania za każdym razem tu maili?
2. Dzień dobry, chciałbym zakupić ten produkt, ale Allegro prosi o podanie maila w celu potwierdzenia, proszę wpisać swój mail w celu zakupu produktu, z poważaniem Amelia 😉
pozdrawiam,
@deszcz33 Bardzo dziękuję, konta są zablokowane. Na Lokalnie działa już specjalny algorytm, który monitoruje tego rodzaju wiadomości i konta wyłudzaczy są automatyczne blokowane po paru minutach. Rozumiem, że pisanie takich zgłoszeń jest niewygodne - jeśli nie masz czasu, to nie musisz tego robić. Te konta zostaną wyłapane i zablokowane.
Od wtedy był spokój. Przed chwilą znów:(
@deszcz33, dzięki za zgłoszenie - zablokowaliśmy to konto. 🙂
Witam Klient poprosił mnie właśnie o email twierdząc ze bez tego nie może zrobić zamówienia
To oszust. Niczego nie podawaj i w nic nie klikaj bo stracisz pieniądze.
Nie musi mieć twojego maila żeby kupić, próba oszustwa.
@TOYSLUBLIN, zablokowaliśmy to konto.
Do mnie tez dzisiaj pisał użytkownik p177 i trochę się zamotalem i podałem ten email.
A tutaj screen
@wojtasx1203 Dziękuję, na tym koncie doszło do włamania, ale już je zabezpieczyliśmy, więc wszystko jest w porządku.
Jak moge zgłosić te próbe oszustwa, pyta o adres mailowy, który nie jest potrzebny do zamówienia.
@Client:43805318 Dziękuję za zgłoszenie, zajęliśmy się już tym kontem.