Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@mmonika86 @paulusn @Kruk_dono @Client:40344571 Dziękuję za zgłoszenia. Zablokowaliśmy te konta.
dzień dobry, również chciałbym zgłosić z uwagi na próbę wyłudzenia. Użytkownik slawekst_ss
@markiz8520 Dziękuję, na tym koncie doszło do włamania, ale już je zabepieczyliśmy, więc wszystko jest w porządku.
dzien dobry,
chciałbym zgłosić próbę wyłudzenia maila
@aristajos Dziękuję, zajęliśmy się już tymi kontami.
Zgłaszam próbę wyłudzenia emaila.
@KorppX Bardzo dziękuję za zgłoszenie, już działamy w sprawie tego konta.
Niestety ale u mnie było już za późno i konto które tu zgłosiłem było w rękach wprawnego "operatora" że tak go nazwę żeby nie używać wulgaryzmów i dzisiaj zostałem okradziony na 2000... pytanie, czy w takim przypadku tak jak jest napisane na UOKiK bank powinien oddać mi kasę max do 1 dnia roboczego i sam dociekać kto co i jak czy mam czekać na odpowiedź banku co do reklamacji a później jeśli będzie odmowna zgłosić się do lokalnego rzecznika i dopiero jeśli on nie pomoże to co, droga sądowa ? Czy ma to sens przy tej kwocie bo czy nie zapałce więcej za prawnika ? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Karorrr93 Czy możesz napisać w jaki sposób dokładnie ten użytkownik wyłudził od Ciebie pieniądze?
Dzień dobry,
Przeglądałem ten wątek i ilość spraw w ciągu kilku dni jest zatrważająca. Mam również jedną. Kupujący o nicku notide próbował wyłudzić mój adres email:
@Przemek_k81 Dziękuję za zgłoszenie, ale tak jak pisałam wyżej, zabezpieczyliśmy już to konto.
To i ode mnie 2 konta:
Pozdrawiam
@Vineey_ Bardzo dziękuję za zgłoszenie, oba konta są już zablokowane w naszym systemie.
Witam,
Ode mnie kolejne zgłoszenie.
@xenon74 Dziękuję, to konto jest już zablokowane w naszym systemie.
proszę następny
@Client:39318440 dziękuję za czujność. To konto jest już u nas zablokowane.
@Werciaaaaaaaa Oszustwo, uważaj. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_