Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Dziękuję i pozdrawiam :).
nick: kasia_b_83
wiadomość: Cześć.Czy Pan/Pani moze mnie wyslac mi link do ogłoszenia na mój mail. Nie mogę znaleźć ogloszenia w apl. mob., żeby zapłacić. michalliebner2022@gmail.com
@ADV-JD @natalka-17 Zabezpieczyliśmy wskazane przez Was konta. Dziękuję za sygnał.
Witam mam ten sam problem . 2 rożne konta "tomushuhu" oraz Client:97574170 dodatkowo sms z linkiem do potwierdzenia płatności i emaile wyglądające jak z allegro
@adamp91988, na obydwa te konta ktoś się włamał. Zabezpieczyłam je. 🙂
@RoslynT, na te 2 konta ktoś się włamał - dzięki za zgłoszenie. 🙂
@RoslynT, na te 2 konta ktoś się włamał - dzięki za zgłoszenie. 🙂
Zgłaszam kolejną próbę oszustwa.
Dzień Dobry,
Chciałbym również pilnie zgłosić oszustwo i próbę wyłudzenia. Oszust rozpoczął zakup aby wyglądało wszystko wiarygodniej, po czym dostałem smsem na telefon linka do odbioru rzekomych pieniędzy. Oczywiście od razu postanowiłem to zgłosić bo allegro nie wysyła linków! Proszę o Pilne z zablokowanie tego konta i jego zgłoszenie. Gdzie moge zgłosić prośbę o ponowne wznowienie ogłoszenia, ponieważ opłaciłem w nim promowanie oraz cofnięcie prowizji za sprzedaż.?
@kobustm, to konto już zablokowaliśmy. W sprawie wznowienia ogłoszenia napisz do nas przez ten formularz.
Bardzo dziękuję za szybką reakcję.
@Client:54706285, tu ktoś się włamał. Zabezpieczyliśmy to konto. 🙂
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ jak widać monsieur Michal jest bardzo popularnym kupującym 🙂
@Borsukowa Dziękuję, na tym koncie doszło do włamania, ale już je zabezpieczyliśmy.
@_HolaOla_ czy jest możliwość uporządkowania tego tematu? Albo inne rozwiązanie systemowe do zgłaszania wyłudzenia maila, albo numeru telefonu? Wczoraj dostałem kolejną taką wiadomość. Jedyna opcja zgłoszenia kolejnej próby wyłudzenia to "odpowiedź". Nie chcę powiadamiać autora tematu, albo ostatniej osoby, która tu odpowiedziała, wolałbym żeby to od razu trafiło do moderacji.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Żeby było śmiesznie, sam sobie "odpowiadam" wysyłając screena z próbą wyłudzenia
@szymon_jank Dzięki, na tym koncie doszło do włamania, ale już je zabezpieczyliśmy, więc wszystko jest w porządku.
@szymon_jank Nie, nie ma innej możliwości niż odpowiedź w tym wątku. Ewentualnie możesz rozpocząć nowy wątek, oznaczyć nas, a my połączymy z tym właściwym.
Mam nadzieję, że już jest zablokowany ale ok. To moje zrzuty ekranu