Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Witam.
Czy to próba oszustwa. Po podaniu telefonu otrzymałem sms-em link do otrzymania płatności.
Po kilku godzinach dostałam jeszcze jedną informację, jakoby właściciel konta nic nie zamawiał i ktoś włamał się na jego konto.
@Client:63682751 Bardzo dziękuję za czujność. Zgadza się, na tym koncie doszło do włamania, ale już je zabezpieczyliśmy.
Prosze o reakcje!
Niestety podąłem maila xD
Dzień dobry, u mnie wczoraj było dokładnie to samo.
U mnie również proba wyłudzenia
Dzień dobry. Joanna (GARANTITO).
Oto screen
Super 🙂 dziękuję za sprawdzednie pozdrawiam
Kolejny oszust
@costcontroller dziękuję, zablokowaliśmy już to konto.
Witam mam pytanie co sie stanie bo niestety wysłałem e maila takiemu oszustwo i czy cos mi przez to grozi? ,,Client:109813336"
Co grozi po ewentualnym podaniu nr telefonu? Należy się spodziewać podejrzanego sms'a?
@rpgasior Może się tak zdarzyć, ale też kupujący mogli poprosić o niego, aby skontaktować się z Tobą w sprawie zamówienia. Sprawdziliśmy już oba konta, ale nie ma na nich nic podejrzanego.