Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@arekgt96 Czy możesz podać nam login osoby, która do Ciebie pisała?
U mnie również proba wyłudzenia
@Kin_a1 czy możesz podać login osoby od której otrzymałaś wiadomość z prośbą o podanie danych?
Dzień dobry. Joanna (GARANTITO).
Oto screen
@Kin_a1 Niestety nie dołączyłaś tutaj zrzutu. Czy możesz spróbować ponownie?
@Kin_a1 Bardzo dziękuję, na tym koncie doszło do włamania, ale już je zabezpieczyliśmy.
Super 🙂 dziękuję za sprawdzednie pozdrawiam
Kolejny oszust
@costcontroller dziękuję, zablokowaliśmy już to konto.
Witam mam pytanie co sie stanie bo niestety wysłałem e maila takiemu oszustwo i czy cos mi przez to grozi? ,,Client:109813336"
Co grozi po ewentualnym podaniu nr telefonu? Należy się spodziewać podejrzanego sms'a?
@rpgasior Może się tak zdarzyć, ale też kupujący mogli poprosić o niego, aby skontaktować się z Tobą w sprawie zamówienia. Sprawdziliśmy już oba konta, ale nie ma na nich nic podejrzanego.
Mogę poprosić o usunięcie mojej wiadomości powyżej (tej również).
Kupujący okazał się nie być oszustem. 😉
Dziękuję!
Witam,
Też dostałem dzisiaj pytanie o adres email.
@gargamel1308 Dziękuję, na tym koncie doszło do włamania, ale już je zabezpieczyliśmy.
@KUCOWA13 Czy mogłabyś mi pokazać wiadomość, którą otrzymałaś od tego użytkownika?
Dostałem wiadomość, niby z potwierdzeniem płatności.
Oczywiście email już w koszu.
Dziękuję za pomoc.