Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@Bpyrko Dziękuję, konto zostało już zabezpieczone
Dzień dobry,
Dostałem podobną prośbę, co wszyscy w tym wątku 🙂 O podanie adresu mailowego celem finalizacji transakcji. O dziwo, wiadomość te widzę tylko w mailu, nie w aplikacji
To też zgłaszam się, bo pisze do mnie niejaki 1707
@Queez Bardzo dziękuję, zabezpieczyliśmy już to konto
Chciałem zgłosić, że użytkownik małgorzata (gosiaudziela) kupił ode mnie przedmiot i wysłał mi zdjęcie, na którym jest prośba o podanie adresu e-mail sprzedawcy w celu dokończenia zamówienia.
kolejny, a przy okazji rozpoczął zakup przez co nie ma mojego przedmiotu a allegro lokalnie jest poczekaj aż kupujący opłaci zakup.
@michalq4 Dziękuję za zgłoszenie, konto zostało już zabezpieczone
@Dziuniek1 Dziękuję za zgłoszenie, konto jest już zablokowane
u mnie ta sama sytuacja:
podobna sytuacja
numer 48032712
@mwjarosze dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Ta sama sytuacja:
Kolejny, rozpoczął zakup i wysłał taką wiadomość.
|
W Centrum Wiadomości możesz odpisać na wiadomość bądź uzyskać jej tłumaczenie.
To próba oszustwa, nie podawaj, nie jest on potrzebny kupującemu.
@JoannaKajt Zablokowaliśmy już konto, z którego się z Tobą kontaktowano.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam, bardzo proszę o zablokowanie użytkownika Anna (Client:102052408)
Dziękuję