Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Kolejna próba oszustwa:
U mnie przed chwilą też taka sytuacja. client:120701521
@ziemiaala Dziękuję za zgłoszenie. Zablokowaliśmy konto tego klienta.
ta samą sytuacja z konta, które już kilka razy się tutaj pojawiało
Client:10270521
Dzień dobry, potrzebuje waszej pomocy. Wystawiłem dzisiaj ofertę sprzedaży. Po 5 minutach otrzymałem wiadomość od kupującego żebym podał adres e-mail. Oczywiście podałem. Okazało się że to oszustwo ale zorientowałem się w porę.
teraz mam kolejną sytuację. Sprzedaż zakończona a kupujący prosi o podanie adresu e-mail. Wysłał mi screena że str allegro z polem gdzie musi wpisać adres. Pieniądzy nie wpłacił na tą chwilę. To kolejny scam?
co mam z tym dalej zrobić?
To scam, Kupujący nigdzie nie musi wpisywać żadnych adresów e-mail.
Przesyłaj takie prośby o mail po "sprzedaży" na phishing@allegro.pl jako prześlij dalej.
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT
Dziękuję
Jeszcze jedno pytanie. Czy allegro przywróci moje ogłoszenie z automatu czy też muszę do nich napisać?
Tak wznowi po 5dniach braku opłacenia, albo możesz wystawić nowe. ale nie musisz tam zgłaszać , wystarczy tu na forum: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:98298353 Twoje ogłoszenie wznowi się automatycznie po 5 dniach. Na koncie tego kupującego doszło do włamania, dlatego ktoś próbował wyłudzić Twoje dane, ale konto jest już zabezpieczone, więc wszystko jest w porządku.
Podobną sytuację włąsnie mam. Kupujący prosi o email i przysłał mi zrzut ekranu na którym widnieje na czerwono zakreślona informacja o braku adresu sprzedawcy. Oczywiście on twierdzi, że to potrzebne bo nie może dokonać wpłaty za zakup.
Jeszcze fajnie by było gdyby zablokowana oferta przez tego "użytkownika" została wznowiona - bo znów muszę czekać aż 5 dni ....a wiadomo przecież, że do sprzedaży nie doszło
Pozdrawiam
@auto-matic dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
i niestety mnie również trafiło 😞
Client:120991536
wystawiłem aukcję od nowa, tamtą uznaję za "spaloną"
@Arch96 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Pamiętaj proszę wyłączyć automatyczne wznowienie oferty po 5 dniach od braku wpłaty od kupującego, taka możliwość pojawi się na 24h, otrzymasz powiadomienie e-mail w tej sprawie.
Hejka czy to normalne że kupujący podczas kupowania na allegro przedmiotu ode mnie za sporą sumę(~400zł) otrzymał taką informacje? czy to jakiś nowy nie znajomy mi sposób na oszustwo osobiście nie miałem nigdy takiej sytuacji email podałem ale nie wiem czy postąpiłem dobrze