Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@szczupi187 Dziękuję pięknie, konto zostało zabezpieczone
@artboro Dziękuję za sygnał, konto jest już zabezpieczone 🙂
Hej @ko_alka dzięki, że razem ratujemy Świat przed złoczyńcami 🙂
Mam jeszcze pytanie. Kiedy mój przedmiot będzie odblokowany do sprzedaży?
@artboro Hej, hej 🙂 Hmm, a co dokładnie masz na myśli, o jaką ofertę chodzi?
@artboro Ta oferta zostanie wznowiona automatycznie za 5 dni. Jeśli nie chcesz czekać, to możesz wystawić ją ponownie już teraz (pomocna będzie opcja "wystaw podobne").
Pamiętaj, żeby wyłączyć automatyczne wystawianie po 4 dniach (przyjdzie do Ciebie wiadomość mejlowa). Tutaj znajdziesz więcej informacji: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/wystawianie-ogloszen-na-allegro-lokalnie/jak-wystawic-ogl...
dostałem wczoraj powyższą wiadomość po tym jak użytkownik kupił ale nie opłacił mojego ogłoszenia, scam?
@dawka06 Tak. Dziękuję za zgłoszenie. Zabezpieczyliśmy to konto.
Witam, kupujący Marcin (CinekBTW) prosi mnie o podanie emaila w związku z podobno niemożliwością dokończenia zakupu bez tego, wydaje mi się że to ściema i chciałam przestrzec przed tym użytkownikiem. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Próba oszustwa, nie jest mu twój mail potrzebny do zakupu.
Dzięki za pomoc, tak też myślałam.
@kasia_vito dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
To chyba kolejna próba oszustwa - do wystawionego na sprzedaż przedmiotu otrzymałem otrzymałem taką wiadomość "Przepraszam, ale nie udalo mi sie sfinaIizowac zakupu. Czy mozesz podac mi swoj e-mail? Bez niego nie bede w stanie dokonac platnosci." Do tego zdaje się spreparowany plik jpg z zdjęciem ekranu z brakującym meilem sprzedającego - wiadomość od użytkownika Client:109849250
Zgłaszam kolejnego oszusta:
Client:109849387
@rachetandclank3 dziękuję Ci za zgłoszenie, już zablokowaliśmy to konto.
Client:109849733
Client:10984970
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Ci kupujący wysłali mi prośby o adres email bo nie mogą dokonać płatności z tego co widziałem wcześniej to jakaś próba oszustwa czy coś takiego ?
@Client:47334374 Tak, to próba wyłudzenia Twojego adresu, dlatego nie podaj go proszę oraz nie klikaj w żadne linki, jeśli je otrzymasz. Pierwsze konto jest już zablokowane w naszym systemie, natomiast w przypadku drugiego sprawdź proszę dokładnie login, który podałeś, ponieważ brakuje w nim jednej cyfry.
@Client:47334374 dziękuję, to konto również jest już u nas zablokowane.