Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Nie, to próba oszustwa.
@masia19930 Nie, to próby wyłudzenia Twoich danych, ale wszystkie konta, które wskazałaś są już zablokowane w naszym systemie.
Witam. Wystawiłem dzisiaj na Allegro Lokalnie za pomocą aplikacji mobilnej książkę. Na czacie otrzymałem widomość od osoby, ze "chciałaby kupić, ale nie zna mojego maila" i załączyła zdjęcie-screen, w którym widnieje "Potwierdzenie wykonania bezpiecznej transakcji" i "Aby kupić teraz za pośrednictwem Allegro, wprowadź adres e-mail sprzedawcy". Ja kilka lat nie wystawiałem już przedmiotów na allegro.pl i jest to moja pierwsza aukcja na Allegro Lokalnie w roli sprzedającego. Dziwne wydaje mi się, że kupujący musi wpisać adres mailowy sprzedającego, żeby dokończyć zakup. Chciałbym zapytać, czy jest to normalna procedura, czy np. jakaś podejrzana forma wyłudzenia adresu e-mail, na który ktoś może przesłać link z wirusem itp? Proszę bardziej zaawansowanych Użytkowników o pomoc i komentarz. Będę wdzięczny za pomoc.
@brazylia11 Nic nie klikaj, nic nie potwierdzaj, to próba wyłudzenia danych do konta bankowego lub próba wyłudzenia towaru bez wpłaty. Nie daj się oszukać. Poczytaj inne wątki tutaj na ten temat, to teraz plaga na Allegro Lokalnie. Sprzedawca aby kupić niczego od Ciebie nie potrzebuje, a Ty niczego nie musisz potwierdzać. Klikniesz, potwierdzisz, podasz e-mail i stracisz pieniądze.
Dziękuję xyz96. Czyli słusznie podejrzewałem, że coś jest nie tak. Pozdrawiam.
@brazylia11 dobrze, że zachowałeś czujność! Czy możesz podać login osoby, która wysłała do Ciebie taką wiadomość?
U mnie też taka wiadomość:
Czy to wlasnie o takie przypadki chodzi? Login AKIMIA
@w_koska tak, dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Dzień dobry . Kolejny raz do jednego ogłoszenia mam "zainteresowanych" kupnem z prośbą o e-mail łamaną polszczyzną:
Client:104195482
Client:104215038
Client:104297344
@Andrzej28_2006 Dziękuję za sygnał. To konto jest już zablokowane
Dziękuję
dziś podobna wiadomość u mnie od: Client:104523836
@biuroanza dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Witam. Na what's up otrzymałam prośbę o mail. Jest tylko nr telefonu. Zdarzają mi się takie rzeczy wielokrotnie już, zawsze chwilę po wystawieniu produktów.
@hankaoka Rozumiem, ale żebyśmy mogli działać potrzebujemy loginów takich kont, niestety sam numer telefonu nie wystarczy.
Witam ja dzis również dostałam taką samą wiadomosc
Dziś miałam to samo.... Szukają naiwnych niestety...