Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Oczywiście że dla kupującego niczego nie musisz weryfikować, może to być oszustwo, jeżeli płaci przez Allegro to niech zapłaci a ty weryfikujesz konto do wypłat z Allegro:https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all...
Do zapłaty przez kupującego nie jest potrzebny Twój adres -mail. Nie klikaj w żadne linki z wiadomości i nie loguj się do banku. A sprawę zgłoś do Allegro. Pomoże to innym użytkownikom serwisu.
jak mam to zgłosić?
@Iza10105 Podaj login klienta, który skontaktował się z Tobą w tej sprawie. Sprawdzimy to konto.
Witam serdecznie.
Przestrzegam przed podawaniem adresu email i najlepiej natychmiastowe zignorowanie delikwenta. Ja niestety podałem i dostałem wiadomość podszywaną pod Allegro (adres allegro@myorder1.com ) której treść utrzymywała, że muszę zweryfikować swoją tożsamość przed otrzymaniem wpłaty od Allegro. Strona od razu budzi podejrzenia, jest zrobiona katastrofalnie źle, barwy Allegro są źle odwzorowane, czcionka bardzo nieprzyjemna, szablon źle zrobiony (Allegro nigdy nie wysyła tak źle zrobionych graficznie wiadomości), zbyt dużo kolorów, widać jakby robił to totalny amator, który chyba przebył 12h kurs "programowania" w HTMLu i CSS w Grudziądzu 😁 Oszust się nie postarał, ale nadal może ktoś się na to nabrać. Warto zwrócić uwagę, że pod przyciskiem ZAAKCEPTOWAĆ ZAMÓWIENIE przeglądarka pokazuje nam przekierowanie na stronę i-zf.com.
Jednym słowem - totalne oszustwo. Proszę moderację o bezwzględne banowanie takich delikwentów.
@Wojtas_per2000 bardzo dziękuję za Twoje zgłoszenie i ostrzeżenie dla innych! Zablokowaliśmy już to konto.
Witam ,
Ostatnio wystawiłem Ps5 na licytację, minęły 2 dni a osoba która wygrała nie wybrała formy dostawy i nie odpowiada na wiadomości ,w międzyczasie znalazłem nowego klienta , czy mogę ją sprzedać komuś innemu jeżeli tu nie mam żadnej odpowiedzi ?
@Client:36376187 Nie możesz. Kupujący na Lokalnie ma 5 dni na zapłatę. Jeśli tego nie zrobi, licytacja odnowi Ci się automatycznie po tym czasie. Jeżeli sprzedasz teraz towar komuś innemu, a pierwszy kupujący zapłaci, będziesz miał spory problem.
A co zrobić by licytacja się nie odnowiła?
Musisz poczekać te regulaminowe 5 dni ,poproś tego chętnego nabywcę o 3 dni cierpliwości i po tym okresie będziesz mógł mu sprzedać o ile ten pierwszy jej nie opłaci.
Może nie zauważyła, że licytacja się skończyła, nie każdy śledzi codziennie. Poczekaj te 5 dni jak radzą ci inni (i nakazuje regulamin). Większość kupujących chce jednak sfinalizować transakcję i nie robią sobie jaj z zakupów.
Nie wiesz jakie okoliczności sprawiły, że nie ma odpowiedzi na wiadomości (może wyjazd w pracy na 3 dni i brak czasu na sprawdzanie). Poczekaj na spokojnie, różnie bywa.
Wklej zrzut ekranu z prośbą o adres e-mail i pewnie jego konto zostanie zablokowane.
Dobrze że jesteś czujny i nie dałeś się zwieść ,nigdy nic nie wysyłaj póki nie będzie pieniędzy na twoim koncie .
@prze79mek To próba wyłudzenia danych do konta bankowego lub próba wyłudzenia towaru bez zapłaty. Niczego nie podawaj i w nic nie klikaj, bo stracisz pieniądze. Kupujący nie potrzebuje od Ciebie żadnych danych, aby zakupu dokonać.
@prze79mek Możesz przesłać zrzut wiadomości, którą otrzymałeś od tego klienta?
Mogbym anulowac kupno tego telefonu bo i tak nie dostane wpłaty
@prze79mek Dziękuję za zrzuty. Zablokowaliśmy to konto.
.