Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wystawiłam na sprzedaż przedmiot. Dzisiaj dostałam takiego maila. Czy Allegro rzeczywiście coś takiego wysyła?
@alex28919 To próba oszustwa. Nic nie podawaj, nic nie klikaj, niczego nie potwierdzaj, bo stracisz pieniądze.
@alex28919 Nie, ta wiadomość na pewno nie pochodzi od nas. Będę ogromnie wdzięczna jeśli prześlesz ją do nas za pomocą funkcji "przekaż dalej" na adres phising@allegro.pl.
Przekierowałam maila i dodatkowo podesłałam numer allegro tego oszusta.
@alex28919 Bardzo dziękuję i życzę spokojnego wieczoru 🙂
Witam,
niedawno wystawiłam pierwszy artykuł na sprzedaż, szybko pojawił się kupujący, a ja otrzymałam takie komunikat:
INFORMUJEMY, ŻE ZAMÓWIENIE MA BYĆ ZAAKCEPTOWANE W CIĄGU 3 GODZIN PO OTRZYMANIU MAILA Z INFORMACJĄ
INFORMUJEMY O ZMIANACH REGULAMINU! PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z INFORMACJĄ NIŻEJ, PO PRZECZYTANIU PROSIMY ZWRÓCIĆ UWAGĘ NA DODATKOWE WSKAZÓWKI I PRZEJŚĆ DO WERYFIKACJI TOŻSAMOŚCI.
KUPUJĄCY DOKONAŁ ZAPŁATY ( SPRAWDŹ NIŻEJ).
PO ZAAKCEPTOWANIU ZAMÓWIENIA ŻEBY ODEBRAĆ WPŁATE NALEŻY POSTĘPOWAĆ ZGODNIE Z PONIŻSZĄ INSTRUKCJĄ
1.KLIKNĄĆ "ZAAKCEPTOWAĆ ZAMÓWIENIE"
2.ZNALEŹĆ I KLIKNĄĆ W PRZYCISK "ODBIERZ ŚRÓDKI"
3.WYBRAĆ SWÓJ BANK
4.ZWERYFIKOWAĆ SIĘ ZA POMOCĄ KONTA BANKOWEGO
NA CZYM POLEGA WERYFIKACJA? - MUSISZ POTWIERDZIĆ SWOJĄ TOŻSAMOŚĆ W PROCESIE WERYFIKACJI POPRZEZ RACHUNEK OSOBISTY BANKU, Z USŁUG KTÓREGO KORZYSTASZ - TO JEDNORAZOWA WERYFIKACJA, PO KTÓREJ BĘDZIESZ WPISANY DO OFICJALNEJ LISTY OSÓB KORZYSTAJĄCYCH Z USŁUG PORTALU
To normalne? Tak ma być?
@paulina2248 Nie, ta wiadomość na pewno nie pochodzi od nas. Jeśli to wiadomość mailowa, nie klikaj proszę w żadne linki w niej zawarte i prześlij ją proszę do nas na adres phishing@allegro.pl. Z góry bardzo dziękuję!