Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym dowiedzieć się czy jest możliwy zwrot prowizji od sprzedaży jeżeli nie doszło do transakcji. Kupujący rozmyślił się.
A przy okzji drugie pytanie czy dobrze rozumiem że Allegro lokalnie jest dla prywatnych sprzedawców a zwykłe dawne Allegro dla firm?
Podepnę się pod temat. Wysłałem zgłoszenie o zwrot prowizji przez formularz 4 dni temu, nie dostałem jeszcze żadnej odpowiedzi. Jak długo trzeba czekać na decyzję o zwrocie prowizji?
Mój problem jest o tyle nietypowy, że klient się rozmyślił jeszcze przed wysyłką towaru, a to miała być przesyłka pobraniowa, więc nie otrzymałem żadnej wpłaty od klienta, którą mógłbym zwrócić, natomiast prowizja się naliczyła automatycznie.
Klient natomiast przeprosił na czacie Allegro i stwierdził, że rezygnuje z zakupu, bo znalazł inną ofertę. Tak więc mam jego oświadczenie woli (w pewnym sensie)
Do tej pory sprzedawałem raczej na głównym Allegro, więc pewne zawiłości Allegro Lokalnie są dla mnie jeszcze lekko niezrozumiałe.
@BardzoDobryNick napisz przez formularz który podała Nicol
Pisałem przez ten formularz, na tyle to jestem zorientowany. Dostałem potwierdzenie na e-mail o wysłaniu zgłoszenia, ale na razie cisza.
Problem dodatkowy jest taki, że przy tworzeniu zgłoszenia w formularzu nie wyświetla mi się produkt, którego dotyczy problem i nie mogę go wybrać w formularzu (może dlatego, że płatności od klienta nie było, z powodu wybrania przesyłki pobraniowej, a może po prostu to taki urok Allegro Lokalnie, czyli jakiś bug).
Jest tak, jakbym produktu nie sprzedał, a prowizja pobrana. Dziwne to Allegro Lokalnie, wolę główne Allegro, pomimo wyższych prowizji, ale ten produkt był akurat objęty ochroną marek i mogłem to wystawić wyłącznie Lokalnie.
@BardzoDobryNick no to nie pozostaje nic innego jak czekać na odpowiedz, może dziewczyny coś przyspieszą😉
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@BardzoDobryNick co do zasady wnioskować o zwrot opłaty możesz tylko w przypadku płatności z góry przez PayU. W pozostałych przypadkach opłata jest bezzwrotna. Jeśli jest to pierwsza taka sytuacja na Twoim koncie, napisz proszę do nas przez formularz kontaktowy 🙂
Napisałem drugi raz przez formularz. Będę wdzięczny za pomoc w odzyskaniu prowizji. Kwota spora, bo 124,90 zł. Nauczka na przyszłość, nie odstawiać na Allegro Lokalnie żadnych przesyłek za pobraniem
@BardzoDobryNick ani na Lokalne, ani na Allegro, bo jak klient nie odbierze, to musisz pokryć koszt wysyłki w obie strony
Dobrze wiedzieć, przez lata raczej nie korzystałem z tej opcji, nawet na drugim koncie (które musiałem opuścić z powodu stalkera, który mnie tam gnębił z powodów niezwiązanych z Allegro - sprawa oparła się o prokuraturę, ale niestety drania nie znaleźli, był za sprytny, kupował z fałszywych kont i nie płacił, ukradł moje dane osobowe dzięki temu i rozpowszechniał w internecie, a do tego zamawiał produkty na mój adres, za pobraniem właśnie).
@BardzoDobryNick gotowe 😉 Dostałeś już odpowiedź w korespondencji 😄
Dziękuję! 💜
Sprawa wygląda tak, że jeżeli osoba która kupiła przedmiot, nie opłaci go w ciągu 3 dni. Aukcja zostaje unieważniona i prowizja nie jest pobierana. Wtedy wyskakuje opcja: Wystaw Przedmiot ponownie.
Sprawa wygląda tak, że były wystawione w ten aukcji więcej niż dwie sztuki przedmiotu, dlatego aukcja nie została zakończona po nieudanej sprzedaży jednej sztuki, bo nie mogła się zakończyć z uwagi na to, że nie zostały wyprzedane wszystkie przedmioty. Dlatego nic z automatu się nie stanie. A nie będę kończył aukcji i wystawiał jej ponownie, skoro ma już mnóstwo wyświetleń i obserwacji. Miałbym to wszystko utracić i zaczynać od zera budowanie zainteresowanie aukcją?