anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można odzyskać prowizje z allegro Lokalnie?

KJL1980
#7 Wielbiciel#

Chciałbym dowiedzieć się czy jest możliwy zwrot prowizji od sprzedaży jeżeli nie doszło do transakcji. Kupujący rozmyślił się. 
A przy okzji drugie pytanie czy dobrze rozumiem że Allegro lokalnie jest dla prywatnych sprzedawców a zwykłe dawne Allegro dla firm? 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@KJL1980 W przypadku zwrotu prowizji skontaktuj się przez formularz

Allegro Lokalnie jest tylko dla prywatnych sprzedawców. Na zwykłym Allegro mogą sprzedawać przedsiębiorcy jak i osoby prywatne 🙂 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

BardzoDobryNick
#7 Wielbiciel#

Podepnę się pod temat. Wysłałem zgłoszenie o zwrot prowizji przez formularz 4 dni temu, nie dostałem jeszcze żadnej odpowiedzi. Jak długo trzeba czekać na decyzję o zwrocie prowizji?

Mój problem jest o tyle nietypowy, że klient się rozmyślił jeszcze przed wysyłką towaru, a to miała być przesyłka pobraniowa, więc nie otrzymałem żadnej wpłaty od klienta, którą mógłbym zwrócić, natomiast prowizja się naliczyła automatycznie.

Klient natomiast przeprosił na czacie Allegro i stwierdził, że rezygnuje z zakupu, bo znalazł inną ofertę. Tak więc mam jego oświadczenie woli (w pewnym sensie)

Do tej pory sprzedawałem raczej na głównym Allegro, więc pewne zawiłości Allegro Lokalnie są dla mnie jeszcze lekko niezrozumiałe.

 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@BardzoDobryNick  napisz przez formularz który podała  Nicol

oznacz moderatorów

BardzoDobryNick
#7 Wielbiciel#

Pisałem przez ten formularz, na tyle to jestem zorientowany. Dostałem potwierdzenie na e-mail o wysłaniu zgłoszenia, ale na razie cisza. 

Problem dodatkowy jest taki, że przy tworzeniu zgłoszenia w formularzu nie wyświetla mi się produkt, którego dotyczy problem i nie mogę go wybrać w formularzu (może dlatego, że płatności od klienta nie było, z powodu wybrania przesyłki pobraniowej, a może po prostu to taki urok Allegro Lokalnie, czyli jakiś bug). 

Jest tak, jakbym produktu nie sprzedał, a prowizja pobrana. Dziwne to Allegro Lokalnie, wolę główne Allegro, pomimo wyższych prowizji, ale ten produkt był akurat objęty ochroną marek i mogłem to wystawić wyłącznie Lokalnie.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@BardzoDobryNick  no to nie pozostaje nic innego jak czekać na odpowiedz, może dziewczyny coś przyspieszą😉

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@BardzoDobryNick co do zasady wnioskować o zwrot opłaty możesz tylko w przypadku płatności z góry przez PayU. W pozostałych przypadkach opłata jest bezzwrotna. Jeśli jest to pierwsza taka sytuacja na Twoim koncie, napisz proszę do nas przez formularz kontaktowy 🙂

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

BardzoDobryNick
#7 Wielbiciel#

Napisałem drugi raz przez formularz. Będę wdzięczny za pomoc w odzyskaniu prowizji. Kwota spora, bo 124,90 zł. Nauczka na przyszłość, nie odstawiać na Allegro Lokalnie żadnych przesyłek za pobraniem

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@BardzoDobryNick  ani na Lokalne, ani na Allegro, bo jak klient nie odbierze, to musisz pokryć koszt wysyłki w obie strony

oznacz moderatorów

BardzoDobryNick
#7 Wielbiciel#

Dobrze wiedzieć, przez lata raczej nie korzystałem z tej opcji, nawet na drugim koncie (które musiałem opuścić z powodu stalkera, który mnie tam gnębił z powodów niezwiązanych z Allegro - sprawa oparła się o prokuraturę, ale niestety drania nie znaleźli, był za sprytny, kupował z fałszywych kont i nie płacił, ukradł moje dane osobowe dzięki temu i rozpowszechniał w internecie, a do tego zamawiał produkty na mój adres, za pobraniem właśnie). 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@BardzoDobryNick gotowe 😉 Dostałeś już odpowiedź w korespondencji 😄 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

BardzoDobryNick
#7 Wielbiciel#

Dziękuję! 💜

oznacz moderatorów

KJL1980
#7 Wielbiciel#

Sprawa wygląda tak, że jeżeli osoba która kupiła przedmiot, nie opłaci go w ciągu 3 dni. Aukcja zostaje unieważniona i prowizja nie jest pobierana. Wtedy wyskakuje opcja: Wystaw Przedmiot ponownie. 

oznacz moderatorów

BardzoDobryNick
#7 Wielbiciel#

Sprawa wygląda tak, że były wystawione w ten aukcji więcej niż dwie sztuki przedmiotu, dlatego aukcja nie została zakończona po nieudanej sprzedaży jednej sztuki, bo nie mogła się zakończyć z uwagi na to, że nie zostały wyprzedane wszystkie przedmioty. Dlatego nic z automatu się nie stanie. A nie będę kończył aukcji i wystawiał jej ponownie, skoro ma już mnóstwo wyświetleń i obserwacji. Miałbym to wszystko utracić i zaczynać od zera budowanie zainteresowanie aukcją?

oznacz moderatorów