Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, źle wpisałam paczkomat nadawczy czy mogę prosić o anulowanie etykiety żebym mogła zrobić nową? Pozdrawiam
@livv, usunęłam tę etykietę. 🙂 Możesz stworzyć nową.
dziękuję
Moja etykieta nie przechodzi na poczcie, drukowałam z różnych szukarek.Chyba jest zły kod kreskowy
@Kaweczka44 czy możesz napisać coś więcej i podać numer zamówienia, którego to dotyczy?
A może być numer zwrotu?JXN7/2023
@Kaweczka44 ok, odnalazłam to zamówienie. Poprosiłam o kontakt z Tobą w wiadomości e-mail, otrzymasz albo nową etykietę albo poradę jak nadać przesyłkę na tej, którą już wygenerowałaś. Poczekaj proszę na wiadomość od nas.
Dziekuje