Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Związane z tematem gdzie mnie oskarżał linki do zdjęć poniżej
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
tu do tematu: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/kupuj%C4%85cy-o-allegro-lokalnie/pomocy-uzytkownik-mi-grozi-wyzywa...
https://zapodaj.net/plik-uzAL0fr2Xt
https://zapodaj.net/plik-mMoCRWZvIm
https://zapodaj.net/plik-aMcYaYVInp
@konto zamknięte @kostas11 @drekenzes wam się coś więcej w tych linkach z zapodaj wyświetla niż po 3 linijki z uciętym dołem? czy u mnie tylko komp ułomny jest bo ja tu tego rzucania w siebie mięchem nie widzę?
@az1rael Nie chce mi się nawet sprawdzać tych linków, ja się w sąd nie będę bawił. Ktoś robi screeny, nie wiadomo czy pokazuje wszystko, nawet nie wiadomo czy są do końca oryginalne. Dwóch dorosłych facetów zachowuje się jak dzieci i chce udowodnić kto kogo kopnął bardziej.
Pewnie czas na rozstrzygniecie sporu będzie max 2 minuty i pójdą dwa ostrzeżenia.
Jeśli chodzi o transakcję, to została prawnie zawarta, ale kto będzie z tym chodził do sądu. Prostszym rozwiązaniem było ustanowienie regulaminu i anulowanie zakupu po 5 dniach. Tak jest prościej, czy się do tego przyczepi jakaś instytucja - wątpię. Dla najbardziej topornych w najgorszym wypadku pozostanie spotkanie w sądzie, ale to zapewne skrajny margines, a może nawet nie aż tyle (realia).
Na Allegro toczą się miliony transakcji, jest wiele problemów do rozwiązania i stosowanie swego rodzaju spychologii czy rozwiązywanie spraw po łebkach jest wręcz uzasadnione.
Czasem trzeba wybierać co jest najważniejsze, bo inaczej zarąbiesz się pracą, dotyczy to zarówno małych firm jak i korporacji.
@drekenzes zerknąłem sobie w te linki i takie poucinane to myślałem że moze u mnie coś nie halo, też jestem zdania że dziecinada kto kogo bardziej zwyzywa ale podejście do stanu faktycznego allegro jest nieprofesjonalne umowa zapłaty warunkowej to dla mnie absurd. Albo niech nie robią licytacji albo tylko opcja zapłaty kup teraz przelew od razu kasa na koncie i spokój a nie jakieś blokowania, licytowanie potem udawanie że jaka licytacja, niepłacenie etc. Weryfikacja kont na lokalnie na dane osobowe nt telefonu ktoś leci se w kulki nie opłaci zapłacic kupującemu rekompensatę i nałożyć karę pieniężną do windykacji allegro oddać i skończy się ta cała dziecinada, tracenie na promowaniach, blokowanie ofert bo ja chcę sprzedać podobny etc najpierw spadnie kasa owszem ale po jakimś czasie wzrośnie powyżej bo renoma zaufania publicznego podziała
i co? gdzie są teraz ci co bronili Pana Dennisa?
Nie bój się pewnie przyleci na nowym koncie poziom 1
@konto zamknięte Nie widzimy zdjęcia. A to już była trzecia licytacja? Coraz ciekawiej.
Tak 3, wcześniej był to laptop i monitor
@konto zamknięte Ja myślę że ten Kupujący miał dużo więcej na sumieniu niż te 3 nieopłacone transakcje
i dlatego ten co najbardziej krzyczy biją to najbardziej nabroił sprawdza się zasada stara jak świat
@kostas11 akurat z tego co ja widzę i czytam na forum to @kostas11 jest neutralny i obiektywny @mdrogeria też a lew433 przegina na stronę konsumentów. Gdyby sprzedawcy z pierwszych miejsc nie byli obiektywni to ich wypowiedzi jasno byłyby tylko skierowane na wsparcie sprzedających zawsze a tak nie jest ja natomiast widze że wypowiedzi te zawsze zawierają właściwą ścieżke prawna do postępowania by w całości wyczerpać temat roszczenia nie idąc na skróty jak robi to lew by od razu za wszystko dojechać sprzedawcę, mimo że często nic nie winny, ale tak szybciej i prościej. I nie podoba mi się coś takiego bo jest nieobiektywne. Ja jak piszę to też odpisuję na konkretny problem z tym co zrobić jedno po drugim by potem do niczego się nie można przyczepić. Np wina sprzedawcy, że towar uszkodzony to uzyskaj wpierw papier od przewoźnika, że źle spakowano towar i wtedy masz podstawę od strony trzeciej do kierowania roszczenia. Składaj reklamację sam na uszkodzoną paczkę, bo ty dostaniesz pismo od przewoźnika i nikt ci potem nie wmówi czegoś czego nie ma bo nie jesteś stroną reklamacji u przewoźnika. Tak mało ludzi chce czekać, tak małej ilości ludzi się chce tym zająć bo po co się wysilać tylko potem jak się zderzą z prawem w instytucji to jest mortal kombat bo nie mają bladego pojęcia jak do czegokolwiek podejść bo im się nie chciało... Dla mnie to jest nabywanie doświadczenia by nie dać się potem przemielić. Zawsze odpisuje zgodnie z prawem na tyle na ile je poznałem co do litery, interpretacji i ducha tegoż prawa. I bardzo mnie wnerwia jak ktoś sobie leci po bandzie dla mnie taka sytuacja jak ta z 2 postów to oznacza - umowa jest umową, sorry spierniczyłem zalicytowałem bez pomyślunku biorę na klatę konsekwencje, mogę podjąć mediację powiedzieć przepraszam za staracony czas ile mam oddać za promowanie? czy zgodzisz się odstąpić od umowy? nie trudno jestem zobowiązany, tak super reguluję straty i się rozchodzimy.
To samo dyskusje - ludziom się nie chce to od razu dyskusja bo tam za nich załatwi sprawę pracownik allegro z łapanki co pojęcia nie ma co pisze i miał nie będzie bo po co skoro za taką wypłatę po co się szkolić i dawac coś więcej niż odsiedzenie 8h. To jest jakby w cywilizowanym świecie, cywilizowani ludzie nie potrafili się sami dogadać, tylko w celu załatwienia czegokolwiek odpalali od razu salwę z armaty, a potem przechodzili do stawiania żądania kapitulacji z postawą mnie się należy. Już więcej dziecinady się nie da pokazać? Sprzedawca człowiek i kupujący człowiek nie można się porozumieć, wyjaśnić, dogadać ba spróbować wpierw. Tylko kaganiec w postaci limitu czasowego i wsparcia pracownika allegro i bota i skakanie 3 na 1 po sprzedającym? A próbował kupujący się dogadać bez dyskusji? nie bo taki lew prowadzi kampanię pt otwieramy dyskusję o wszystko a potem zdziwienie że w dyskusjach odwalają się takie cyrki że moderatorka na forum udziela porady zgodnej z prawem, a w dyskusji nakaz z kosmosu... idziemy na ilość czy na jakość? kto tu ma utrzymać zaufanie społeczne dla obu stron? kto ma zachowac obiektywizm? Ja od dawna jestem zdania że allegro nie powinno się bawić w ap tylko wziąć zatrudnić kilku prawników od kc i prawa konsumenckiego / pocztowego, prawa dotyczącego firm i zrobić dział prawny z prawdziwego zdarzenia. Nie sądy kapturowe tylko masz problem kompetentny pracownik z działu prawnego wzywa do złożenia w dyskusji wyjaśnień strony i odpisuje tu obowiązuje taki a taki artykuł, taka i taka wykładnia storny moga to i to wszystko w temacie. Strona poszkodowana życzy sobie iść do sądu napiszemy jej pisma i wyślemy udzielimy porad prawnej. Mogliby mieć nawet zatrudnionych jakiś rzeczoznawców do wystawienia opini dla kupujących zgodnej ze stanem faktycznym. Tylko że tu się idzie w ilość, spychologię, udawanie że problemy trudne nie istnieją, przeginanie z równowagą stron, że o poszanowaniu stron nie wspomnę. Strach być tu sprzedawcą bo albo musisz mieć obryte wszelkie artykuły z interpretacją na swoją korzyść plus stosować paranoję w firmie: kamera z pakowania, ukryte oznaczenia sprzedawcy, kruczki prawne etc by cię jakiś cwaniak nie przerobił na grube tysiące albo bierzesz na japę wszystko jak leci i dziękujesz że ci w twarz plują i liczysz w przypadku 1 że ci negatywem nie zablokuje sprzedaży dział bezpieczeństwa albo 2 że w tym miesiącu urobisz na podatki, zusy i pensje w przypadku firmy, lub 3 ktoś cię jako przywatnego nie załatwi z protecta. Dla mnie to wszystko to jest patologia! Jak jakiś trzeci świat w Afryce co tu się odwala momentami...
ps jak piszesz zmuszać to masz na myśli zmuszanie siłą, a nie to co na screnach bo co innego się wydaje co innego jest i tak wiem że to twoje kolejne konto level 1, a ziółko radzi nie karmić trola
doszło do umowy doszło, czym groziłem? sądem? nie można grozić komuś czynnością prawną, konto ma już zablokowane, i tak pozwę bo mogę, nie wiesz i się wypowiadasz nowicjuszu