Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie, kilka tygodni czekan az łaskawie zaakceptują to że mam konto revolut, dostali potwierdzenei przelewu oraz wyciąg bankowy i dalej zero odpowiedzi na kontakt mailowy oraz brak możliwosci wypłacenia środków.
@Mickeu Proszę, podaj numer zgłoszenia mailowego.
@Mickeu nadałem sprawie priorytet i poprosiłem o wypowiedź Doradcy. Proszę o cierpliwość.
N i co z tym priorytetem, nadal zadnych informacji ze strony allegro oraz brak mozliwosci wyplaty.
Na dniech przygotuje wezwanie do zaplaty a potem skladadam wniosek do sadu o odzyskanie środków.
Cześć, @Mickeu. Przepraszam, że tyle to trwa. Już to wyjaśniam i niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@Mickeu, wygląda na to, że przelewy weryfikacyjne były błędnie adresowane. Skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie drogą mailową i wyjaśnimy to.
Wysylalem do was już i bylo potwierdone ze jest ok
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ potwierdzenie wyslane ma maila
Dziękujemy @Mickeu, widzę, że poprawnie dotarło do nas. W niedługim czasie otrzymasz odpowiedź od naszego konsultanta 🙂
Jako Polak przepraszam za nasze zachowanie i współczuję