Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim,
Mam takie pytanie. Dlaczego kupujący na Allegro Lokalnie są przez Allegro taktowani w wyjątkowy sposób?
Klienci kupują na oślep i bez żadnego zapoznania z ofertą..
Sprzedałem część , która w ogłoszeniu miała opis , numer seryjny, numer części , który jasno przedstawia iż jest to oferowany przedmiot. Kupujący otworzył dyskusję. W dyskusji przedstawiłem przynajmniej 5-6 argumentów , które jednoznacznie przedstawiają iż klient otrzymał to co było oferowane. Oczywiście osoba kupująca argumentuje tylko w ten sposób , że chce zwrotu towaru i to tyle. Chce zwrotu , a nie reklamuje produkt. Klient nawet nie zna prawa i różnic między tym a tym.. Ciągle pisze , że nie pasuje, a nawet nie przedstawia żadnego na to dowodu...
Allegro oczywiście stoi po stronie kupującego informując go , że jest im przykro , że nie otrzymał produktu zgodnie z opisem. To jest śmieszne.
Kupujący wysłał zdjęcie swojej części i nawet udowodniłem to po jego numerze seryjnym , że ma zupełnie inny model.
Wydałem decyzję jako negatywną.
Czy naprawdę jako osoba sprzedająca nie mam już żadnego prawa do wydania decyzji jako negatywnej ?
Co tutaj się dzieje...
Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji.
Ciekaw jestem czy ktoś miał taki sam przypadek.
@KSIMAT Skonsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem.
@w_kiwi Cześć.
Myślałem , że moja sprawa w dyskusji z klientem została rozstrzygnięta , natomiast jak się okazało znowu odpowiedział bot. Klient zaznaczył opcję jako nierozwiązaną, a w dyskusji jasno potwierdziliście moją stronę. Co mam teraz zrobić?
Bo wstawili do odpowiedzi BOTy i teraz są tego efekty, może i dziale bezpieczeństwa działają i taki jest efekt, nikt nie wiele kiedy dlaczego i czy Ci zablokują albo łaskawie odblokują konto.
Masakra , żeby decyzje podejmował robot …
@KSIMAT allegro wprost Ciebie obraża, traktując Cię jak niepełnosprawnego umysłowo lub złodzieja
komuś w serwisie ewidentnie się pomyliło, kto ma coś z głową
dlaczego kupujący jest przepraszany w dyskusji za to, że sie pomylił?
gdzie takie postępowanie jest podane w regulaminie?
gdzie jest podany obowiązek przyjęcia zwrotu na każde żądanie?
kto mataczy w dyskusji?
@KSIMAT jak mała kwota to pewnie dla zadowolenia kupującego allegro zwróci z AP bez obciążania Ciebie.
Fakt! Tak właśnie postąpiło Allegro. Trochę na moje to jest kiepska sytuacja , bo kupujący nadmiernie będą to wykorzystywać. Ale cóż , taka polityka firmy.