Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Miałem ostatnio kilka sprzedaży przedmiotów. Sprzedane i wysłąne, prucz jednego nie oplaconego przez "kupującego" . Wczoraj wystawiłem telefon i słuchawki. Dziś zakończyłem ogłoszenie z telefonem i zamieściłem ponownie . Po godzinie czy coś takiego okazuje się że żadne ogłoszenie nie jest aktywne i dostałem wiadomość allegro ż konto zawieszone.
Zawiesiliśmy Twoje konto ze względów bezpieczeństwa. Musimy się upewnić, że korzysta z niego uprawniona osoba i ma ona możliwość dokończenia transakcji.
Co to dla Ciebie oznacza
Usunęliśmy wszystkie wystawione oferty i anulowaliśmy oferty kupna złożone w licytacjach. Nałożyliśmy również czasowe opóźnienie wypłaty środków z Allegro Finanse do czasu dostarczenia towaru Kupującym (Regulamin Allegro załącznik 7a, art. 2.2.).
Co należy zrobić
Prosimy Cię o potwierdzenie Twojej tożsamości oraz możliwości pozytywnej finalizacji transakcji. W tym celu prześlij nam:
Uzupełnij wszystkie numery śledzenia przesyłek w zakładce Zamówienia, jeśli nie zostały one dotąd wprowadzone (art. 10.5 Regulaminu Allegro).
Jak przygotować zdjęcia
Na dokumencie muszą być widoczne:
Pozostałe dane możesz zakryć – na przykład paskiem papieru. Zdjęcia nie mogą być jednak w żaden sposób modyfikowane. Powinny być zrobione w dużej rozdzielczości. Prosimy o przesłanie załączników zgodnie z instrukcją – dzięki temu szybciej przeprowadzimy weryfikację.
Jeśli będziemy potrzebować dodatkowych dokumentów, poprosimy o to w kolejnych wiadomościach.
Dlaczego o to prosimy
Prosimy o przesłanie wskazanych zdjęć na podstawie art. 2.12 Regulaminu Allegro. Po przeprowadzeniu weryfikacji zdjęcia nie będą przez nas przetwarzane i zostaną usunięte z systemu.
Jak się z nami skontaktować
Aby skontaktować się z nami i przesłać nam zdjęcia, skorzystaj z formularza kontaktowego za pośrednictwem tego odnośnika.
Weryfikacja za pośrednictwem innych kanałów (czat, telefon) nie jest możliwa.
Uwaga! Prosimy, nie używaj opcji „Odpowiedz”, ponieważ tak wysłana wiadomość do nas nie dotrze.
--
Pozdrawiamy,
Zespół Allegro
O co w tym wszystkim chodzi. Wszystko jest moje, moje konto, nic nie zrobiłem takiego . Ktoś mi wytłumaczy z adm
@bombel1305 Cześć. 🙂 Wszystkie informacje otrzymałeś w wiadomości od Działu Bezpieczeństwa. W celu odblokowania konta, prześlij wymagane dokumenty za pomocą tego formularza: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?utm_source=notification&utm_medium=antifraud-blockades-hard&utm_cam....
zrobiłem. Fotki dowodu wrz z wystawionymi przedmiotami oraz faktura . Ciiekawe ile będę czekać.
Wiesz ,wolę tutaj spytać ludzi ,jakiegoś moderatora ,by nie odrazu wysyłać zdjęc czy coś. Teraz niestety pełno oszustów i ciągle sie dzieje na allegro. Więc po tym jak kiedyś sprzdając przedmioty miałem pełno , podaj meila itp, po tym jak sam kliknąłem na linki i się zoriantowałem że chca bym sięlogowałna konto to teraz uważam i wolę tutaj spytać sie upewnić.
Masz kontakt z działem bezpieczeństwa i tam konturuj korespondencję, tu nikt nie rozwiąże tego problemu.
wiem że nie. Chciałem się tutaj upewnić. Zastanawiam się tylko ile to może potrwać. Może ktoś coś miałdoświadczenie. Zdjęcia wysłaem pod linka jaki miałem podany w meilu i tutaj od moderatora.
@bombel1305Bardzo dobrze, że jesteś ostrożny i słusznie, że zapytałeś 🙂
załatwione.