anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę dodać adresu do aktywacji sprzedaży?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:124609467
#1 Nowicjusz#

W karcie "aktywacja sprzedaży" w momencie gdy wpisuje swój adres, który jest zgody z adresem który mam powiązany z rachunkiem bankowy, następnie klikam "potwierdź dane" strona ładuje się od początku, moje dane się usuwają i nic się nie dzieje, oraz nie ma żadnego komunikatu.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:124609467 Czy problem występuje również wtedy, gdy korzystasz z innej przeglądarki?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Client:124609467
#1 Nowicjusz#

Faktycznie, to był problem SAFARI na CHROMIE od razu zadziałało, dziękuje 🙂

oznacz moderatorów