Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Sprzedawałem pamięc RAM na Alelgro Lokalnie lecz błąd ludzki spowodował, że wpisałem zły opis/tytuł i kupujący otrzymał nie to co zamawiał (Zamiast 2x4GB RAM otrzymał 2x2GB). Chcę wyprostować sprawę z kupującym zgodnie z przepisami oraz regulaminem a rozchodzi się o zwrot kosztów przesyłki, produktu oraz kosztów przesyłki zwrotu.
Proszę o pomoc w określeniu czy jako sprzedający, który popełnił błąd w opisie muszę zwrócić koszt przesyłki w obie strony. Dziękuję serdecznie za odpowiedź.
@Lucas_87 Jeśli towar jest niezgodny z opisem i uznajesz reklamację klienta, to tak.
@Lucas_87 Żeby ułatwić kupującemu zwrot towaru niezgodnego z umową, możesz wysłać mu etykietę do paczkomatu albo zlecić odbiór przesyłki przez kuriera.