anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego wciaż nie otrzymuje wpłat na konto?

Client:47937349
#7 Wielbiciel#

Wykonałam wszystkie elementy odnośnie ustawienia wypłat na konto: podałam konto, przesłałam skan dokumentu, dokonałam przelewu. Wydaje mi się że wszystkie elementy są uzupełnione/spełnione.
Mimo tego nadal nie mam wpływów na konto z Allegro.
Proszę o pomoc w powyższym 🙂 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

A ile to już trwa? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47937349 czy po zmianie danych do wypłat ponownie wykonałaś przelew weryfikacyjny? Jeśli tak to prześlij proszę potwierdzenie przelewu do operatora PayU na adres spolecznosc@allegro.pl 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów