anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Fałszywe konto

b-l
#8 Zapaleniec#

Cześć. W środku nocy ktos kupił przedmiot na mojej aukcji z prawdopodobnie "fejk konta" , zagraniczne dane , nie pasujący email. Przedmiot chciałbym wystawić znowu najszybciej jak sie da a o ile mi wiadomo muszę czekać parę dni , mozna to przyśpieszyć  ?

Client:110850447

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

Ziolko39
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

a nie mozesz po prostu wystawić od nowa nie czekając na nikogo i na nic?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@b-l Zablokowaliśmy konto tego klienta. Nieopłacona oferta automatycznie wystawi się po 5 dniach. Niestety nie możemy przyspieszyć tego procesu.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

b-l
#8 Zapaleniec#

Miałem ustawioną możliwość odbioru osobistego a "oszust" wybrał tę opcję (raczej nie odbierze), na saldzie widzę że zostałem obciążony za sprzedaż a przedmiotu nie sprzedałem . Jest jakaś procedura cofnięcia prowizji ? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@b-l Musisz tu pisać o zwrot ale jak nie masz dowodu na brak zakupu to będzie trudne, ale jak odrzucą pisz odwołanie: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Musi poczekać te 5 dni bo Allegro odpowie ze gość zapłaci w ciągu 5 dni

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

wystaw se sam ponownie tera / nie czekaj 5 dni bo na co?

oznacz moderatorów

kacpermateusz98
#7 Wielbiciel#

Mam taką samą sytuację - ten sam nick klienta, zakup w środku nocy, brak odpowiedzi na wiadomości, telefonu nie odbiera. No i również wybrana opcja dostawy jako odbiór osobisty, brak przedpłaty. 

oznacz moderatorów

kacpermateusz98
#7 Wielbiciel#

Cześć,

 

dzisiaj w nocy klient o loginie Client:110850447 dokonał u mnie zakupu produktu na Allegro Lokalnie. Jako dostawę wybrał odbiór osobisty z płatnością przy odbiorze - w innym wątku znalazłem już informacje, że konto tego klienta zostało zablokowane (564757). Klient nie odpisuje, nie odbiera telefonu - de facto jest to pewnie fejk konto. 

 

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ co zrobić w tej sytuacji? Po 1) aukcja mi się zamknęła więc gdyby ktoś chciał dokonać zakupu - nie zrobi tego. Po 2) Mam naliczoną opłatę od sprzedaży, a skoro wiemy, że konto zablokowane, to nie 1 widmo zamówienie to co zrobić? Nie widzę trochę idei regulowania salda. Prośba o pomoc 😉

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kacpermateusz98 W sprawie anulowania naliczonej opłaty napisz tutaj. Możesz też ponownie wystawić towar na sprzedaż.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów