Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@sprzedawca1967 Cześć. Zgłoszę tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Zgłaszać można - efekt znikomy.
To nie Allegro zmieniło kategorię, tylko jakiś pracownik serwisu, który za to odpowiada.
Założę się, że sprzedający nie otrzyma od serwisu Allegro słowa "przepraszam - popełniliśmy błąd". To jest niemożliwe, nigdy Allegro nie przyzna się do jakiegokolwiek błędu.
Np. u mnie jakiś "nadgorliwy" pracownik serwisu zmienił kategorię produktu - kabel USB (komputer) - drukarka - przeniósł do działu "akcesoria tel. komórkowych". Nawet nie chcę się wypowiadać o inteligencji takiego pracownika.
Inne przykłady - miałem 100% prawidłowych powiązań z katalogiem produktów Allegro. Jednak Allegro wprowadza zmiany, rozłącza produktu lub wiąże je z innymi - czasem aż "włos na głowie się jeży", co oni wyczyniają. Nie dziwię się kupującym , zgłaszającym reklamacje. Tytuł aukcji prawidłowy, opis prawidłowy, lecz Allegro powiązało towar w/g własnego "widzimisię".
Dodatkowo - Allegro tworzy produkty wg własnego zdania - nie uwzględniając danych wpisywanych przez sprzedawcę. Czyli "katalog Allegro" - to kicha.
@sprzedawca1967 Usunęliśmy upomnienie do tej oferty