Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od razu napisze, że to moja pierwsza sprzedaż na allegro i wiem, że zrobiłam wielką głupote, ale jesli ktos cos wie na ten temat to prosze pomóżcie!A więc sprzedałam ukulele, ale zapomniałam je wysłać i wysłałam je dopiro po jakiś 2 tygodniach( wiem nie mądre) kiedy już wysłałam, zauważyłam że nie mam żadnej informacji np. odnośnie czy paczke już wziął kurier. Weszłam na poczte i zobaczyłam chyba z 8 emaili, że nie odpowiadam na dyskusje którą zaczał kupujący, ponieważ nie wysłałam paczki. Jestem początkującą sprzedającą na allegro więc totalnie nie wiem z czym to się je, do tego okazało się że allegro po tym jak już wysłałam paczke zablokowała mi konto w takim sensie że teraz już bym nie mogła wysłać tej paczki, ale przez to że wysłalam ta paczke przez zablokowaniem sprzedaz jest zablokowana a paczka w paczkomacie, (tak mi się przynajmniej wydaje) nie mam numeru paczki wiec nie mam jak zobaczyc gdzue jest, nie mam pojęcia gdzie jest ta paczka i totalnie nie wiem co zrobić.
Trudny temat może nasze moderatorki podadzą ci jakieś koło ratunkowe @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
w jaki sposób odbyła się wysyłka, skoro nie masz numeru paczki ? nie do końca to rozumiem.
Wysłałaś komu, jak i gdzie ? Jak już rozpoczęłaś temat to opisz szczegółowo.
Początkujący sprzedawcy nie są zwolnieni z obowiązku przestrzegania zasad. W związku z blokadą konta powinnaś udowodnić nadanie przesyłki lub zwrócić kupującemu pieniądze. O szczegóły pytaj tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...
@Client:82044066 nie martw się Twoje konto nie jest zablokowane, a początki bywają trudne 🙂 Polecam Ci skorzystać z tego bezpłatnego kursu, który przybliża temat sprzedaży na Allegro Lokalnie. To ważne, aby regularnie sprawdzać skrzynkę e-mailową, aby móc odpowiadać na pytania dotyczące zakupów i realizować zamówienia.
Wysłana przez Ciebie przesyłka 22.09.2021 została odebrana z paczkomatu. Proszę napisz do kupującego w dyskusji z prośbą o potwierdzenie, że odebrał przesyłkę i aby zakończył dyskusję jako rozwiązaną.